Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, men jeg er i utlandet akkurat nå, og orker ikke dra til norge for å dra til legen for å få henvisning til sykehus, for å dra hjem igjen også til norge igjen om en måned.. Tenkte om det var et krav satt av nav.. sånn er det i det landet jeg e nå, om man ikke går til oul og rådgivning, går man glipp av stötten Men det holder vel kanskje med en terminbekreftelse for nav=)Frivillig. Men ville absolutt ha reist!
Vil du ikke?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kan du ikke få deg en ULtime i landet du er? Er viktig at du får en så korrekt termindato som mulig iforhold prematurfødsel og om du går max overtid. Men for nav holder vel med termindato ja..selv om de beregner start av permisjonen 3 uker før utfra den, er det jo kjedelig om du er lengre el kortere på vei så kan jo permisjon bli kortere for deg iforhold til termindato.Joda, men jeg er i utlandet akkurat nå, og orker ikke dra til norge for å dra til legen for å få henvisning til sykehus, for å dra hjem igjen også til norge igjen om en måned.. Tenkte om det var et krav satt av nav.. sånn er det i det landet jeg e nå, om man ikke går til oul og rådgivning, går man glipp av stötten Men det holder vel kanskje med en terminbekreftelse for nav=)
OUL er jo rundt uke 18, spiller vell ingen rolle om du benytter deg av det i Norge enn et annet land?Jeg skal på UL her både i uke 12 og 18, som begge er oul her til lands, har värt på UL 3 ganger allerede
Joda skal på OUL her i uke 18, siden de har tilbud om oul i uke 12, 18 og 22, og alle er mer eller mindre pliktige. Siden de er pliktige å ta her, og du ikke uten videre kan ta det i et annet land, krölla hjernen min seg og tenkte at det var sånn i Norge og=)Kan du ikke få deg en ULtime i landet du er? Er viktig at du får en så korrekt termindato som mulig iforhold prematurfødsel og om du går max overtid. Men for nav holder vel med termindato ja..selv om de beregner start av permisjonen 3 uker før utfra den, er det jo kjedelig om du er lengre el kortere på vei så kan jo permisjon bli kortere for deg iforhold til termindato.
Du kan jo evt ringe legen din og spørre om han kan bestille en OUL til deg da så blir det bare et besøk til Norge om du ikke får deg ul der du er ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja leste du skulle i 12 og 18 men etter eg skrev heheJoda skal på OUL her i uke 18, siden de har tilbud om oul i uke 12, 18 og 22, og alle er mer eller mindre pliktige. Siden de er pliktige å ta her, og du ikke uten videre kan ta det i et annet land, krölla hjernen min seg og tenkte at det var sånn i Norge og=)