MÅ HA!

Lyh

Glad i forumet
Septembermødre <3
Novemberbarna 19
I tiden som gravid er det veldig mykje rart ein kan få lyst på, andre ting mindre rart men langt ifra det ein er van med..
I byrjinga av svangerskapet hadde eg dilla på IS. Seinare jordebær.. No gnagar eg på isbitar omtrent 24/7. Om eg går tom e det krise og ein dag så reiste eg ned på butikken og handla ferdigpose med isbitar.. Hehe. I skrivande stund knaskar eg også.
Har du hatt/ har noken sånne uvanar som er blitt vanar i svangerskapet? Som du berrw MÅ ha?? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hehe.. Samma her isbiter er magisk! Hehe har hatt dilla på det i de 2 andre svangerskapet også!;-) Veeeeeldig godt

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe.. Samma her isbiter er magisk! Hehe har hatt dilla på det i de 2 andre svangerskapet også!;-) Veeeeeldig godt

Hehe. Artig! Sooo einig!! Kunne ikkje greidd meg uten ;)

Min favorittrett om dagen er baguett med ost og skinke! Av alle ting :p til vanlig er det noe av det kjedeligste jeg kan spise, men nå frister ingen varm mat eller stekt kjøtt! Det er rart å være rar. Haha..

I begynnelsen var det eplejuice og alt mulig med sitron.

Nå er det saftis og Gjendekjeks med sjokolade, og jeg foretrekker juicevann fremfor vanlig vann. Jeg som aaaaldri drikker annet enn vann :P

har ikke noe spesiell ting egentlig, men har spist mye i vannmelon,jordbær,nektarin og bringebær i sommer ;)

Last edited:
Isbiter her også! :D samboer kjøpte isbitmaskin til meg tilslutt. Han ble så lei av 3-verdenskrig hver gang vi gikk tom. Han kjøpte en til foreldrene mine også, siden jeg er der en del. Ville skåne de for deres datters vrede :p <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ingen spesielle munchies :p Men en enorm apetitt generelt ;) Spiser mye og hele tiden, inkludert natt! Kroppen skriker etter mat :p Så jeg antar jeg trenger maten, og foret meg selv godt :p

Nektariner:)

Mr freeze ;) Det verste var at jeg hadde lyst på de allerede i desember,men fikk ikke tak i før juni tror jeg det var. Nå kjøper jeg 4esker om gangen fordi jeg er redd for å gå fri...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Mr freeze ;) Det verste var at jeg hadde lyst på de allerede i desember,men fikk ikke tak i før juni tror jeg det var. Nå kjøper jeg 4esker om gangen fordi jeg er redd for å gå fri...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Kva er Mr. Freeze? :) Hehe, artig å lese!

Her og går det i isbiter og isbitvann. Ellers har det gått mye i frukt og bær, bringebær, jordbær, nektariner og vannmelon. Mye epler i begynnelsen:) De to-tre første månedene var det myyyye mat, annenhver time ca, og gjerne salt mat:)

Etter jeg fikk uvi (og ble rådet til å drikke appelsinjuice) har jeg fått totalt dilla på appelsinjuice, men MÅ ha isbiter oppi. Ellers smaker den ikke no godt! ;) Mm, tror jeg må finne meg eg glass med én gang ;)

Mye frukt og bær hele veien. Spesielt ananas og vannmelon. Må også har i alle fall tre gulrøter for dag, ellers blir det katastrofe:p Tenker på gulrot hele tiden når jeg ikke er hjemme og kan spise det. Knasker en her og nå faktisk:D Hadde en periode i 2. trimester etter kvalmen endelig hadde lagt seg hvor jeg måtte ha rømmegrøt. Har aldri likt det før, men plutselig var det helt fantastisk. Så samboer (snille mannen) lærte seg å lage det fra bunn av, og serverte hjemmelaget rømmegrøt hver kveld i nesten fire uker før lysten la seg:p

Appelsinjuice med masse isbiter, isbiter spises dagen gjennom, og ellers er det mye me freeze og slush/braincooler :-) ikke ille å ha disse som cravings . Glad det ikke er sjokolade ;-)

Har gått i litt forskjellig hær, hadde helt dilla på kroneis med sjokolade en stund, og brødskive med skinkeost som jeg egentlig ikke liker, men begge deler har gidd seg :P Har spist mye banan, melon og jordbær, men er ikke sånn at jeg MÅ ha det :P
Jeg var skikkelig lei av alt pålegg ei stund og ville bare ha salami som jeg ikke kan spise, så da kjøpte jeg en liten boks nugatti, og den har på merkelig vis reformert seg til og bli to nye bokser, og jeg er ikke så glad i nugatti til vanlig heller :P

Back
Topp