MÅ ha?

lille hemmelighet<3

Flørter med forumet
Ka e d dåc bare MÅ ha eller e sugen/fysen på ?

Her e det Taco & tyrkisk pepper <3 Naaaam! Kan spise Taco døgne rundt om æ får lov :D

Tja.. jeg har fått dilla på et par ting men MÅ liksom ikke ha det hver dag.
Men nå er det soft shake sjokolade is om dagen.. spiste 2 bare i går *kremt*

Det sære er.. og håper jeg ikke er alene om det hehe... det er at når jeg har kjøpt en ting jeg MÅ ha der og da.. så vil jeg faktisk ikke dele med mannen.. jeg deler jo om han vil ha, men jeg gjør det ikke med glede på en måte hehe

Kjekt å se det er flere som kunne spist taco døgnet rundt og ikke bare meg! :-) Det er så utrolig godt!!

Har ikke dilla på noe, men er mer der at jeg plutselig får veldig lyst på ettellerannet..
Fikk f.eks FRYKTELIG lyst på tyrkisk pepper nå når jeg så du hadde nevnt det..:p

Jeg er så fysen på sjokolademelk for tiden. Er ikken oe jeg har drukket så mye av før, men nå bare må jeg ha det til frokost....! hehe

Hmmm... nja, må ha noe drops eller pastiller å suge på. Har landa på Ifa og Tyrkisk pepper for det meste :) Ellers så kan jeg innimellom ha veldig lyst på noe, kjøper det, spiser det og ferdig med det liksom. 

Vann med isbiter :)

Jeg er bare generelt ekstremt sulten for tia... Spise spise spise!!!
Men har ikke fått noe pica eller hva det heter enda. Er ikke det slik at hu får lyst på syke kombinasjoner av mat, f.eks sylteagurk sammen med vaniljeis? Høres jo mindre digg ut... emoticon

Ikke noe spesielt akkurat nå. Fått igjen smaken av Tab-Xtra, så må ha litt hver dag.

KMA <3 skrev:
Jeg er så fysen på sjokolademelk for tiden. Er ikken oe jeg har drukket så mye av før, men nå bare må jeg ha det til frokost....! hehe

Åååh! Samme her! Sjokomelk <3

Egentlig ingenting enda.. Bare glad jeg begynner å få igjen matlyst jeg :)

Grønnsaker med tyttebærsyltetøy og røde epler er må ha her i huset...

En periode va det salat eg va fysen på! :) For øyeblikket e det ikke nåkka spesielt som eg bare MÅ ha... med lillemor så va det isbita eg knaska på. :P

Back
Topp