MÅ ha mat!!

Mar11jun13jan15

Glad i forumet
Har bestandi vorri avhengig av å eta ganske regelmessig, ellers kan æ fort bli litt små irritert å miste konsentrasjon :p Men no MÅ æ virkeli ha mat, d e heilt utruli.. Hehe ;p Får itj æ mat så å sei me ein gang æ kjenne æ trøng d, bli æ heilt ødelagt i fleir tim, kvalm, uvel å trøytt.. Å æ må ha mat ganske ofte fer tia.. Haha.. Ganske fasinerende kos kroppen forandre sæ når man e gravid..
Fleir som hi d sånn?

Jeg er også sånn.. sliter egentlig med å spise.. men merker jo at jeg føler meg bedre når jeg spiser mye...!! Men det er søren mei ikke lett å finne ut hva man skal spise heletiden...

Haha, bra vi e fleir Men sant som dåkk sei, e itj lett å vesta ka man har løst på heil, bli jo litt små kvalm av tanken på mat samtidi Rart altså!!

Haha, bra vi e fleir Men sant som dåkk sei, e itj lett å vesta ka man har løst på heil, bli jo litt små kvalm av tanken på mat samtidi Rart altså!!

Vi er flere ja, men prøver å ikke spise så mye hver gang da! Men litt og ofte;)

Sånn var jeg med førstemann :) Og så ble jeg så himla irritabel og sur om jeg ikke fikk noe å spise akkurat når jeg måtte ha noe :P

Jeg er så matlei for tiden. Er konstant kvalm, og har ikke lyst på noe.
Men så må jeg ha mat, hvis ikke blir jeg helt tom inni meg, og sur og irritabel.. 

Back
Topp