MÅ BARE!!!!

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Fikk fremkallt noen nye bilder i dag, og når eg bladde gjennom bildene og så dette her var det bare en ting som dukket opp i mitt hode: SMØRBUKK!!!![:D] (måtte bare vise dåkke)
 
 
Har sagt det før og sier det igjen: Han er en skikkelig godklump[link=http://www.babyverden.no/forum/javascript:void(opener.addSmiley('body1','http://www.babyverden.no/forum/upfiles/smiley/coeuranime.gif'));self.focus();][/link]
 
hihi ja han er bare så skjønn
 
ORIGINAL: dite

Har sagt det før og sier det igjen: Han er en skikkelig godklump[link=http://www.babyverden.no/forum/javascript:void%28opener.addSmiley%28%27body1%27,%27http://www.babyverden.no/forum/upfiles/smiley/coeuranime.gif%27%29%29;self.focus%28%29;][/link]
signerer
 
Skikkelig god han ja [:)]
 
Nommen, for en skikkelig gromgutt!
 
Ja han Trym er en skikkelig herlig godklump
 
Back
Topp