MÅ bare vise dere pallesofaen vår! *bilder*

*Meya* skrev:
Jeg lurte fælt på hva "palle-lo-ungen" var. Hvorfor ungen fikk lo på seg av å åle seg rundt paller eller noe... Eller om det var noe nerdealternativ til lano-ungen eller noe... Jfr paleo- 

Haha, jeg og.

Rekekreke skrev:
Jeg er alt for lat til at jeg ser poenget med å dille opp terassen med puter, tepper, duker, vimpler osv. Tenk det maset og rydde det ut og inn hver eneste bidige dag i tilfelle deg regner, eller blir fuktig eller whatever. 
For meg så ikke det der kos ut, det så skikkelig stress ut....

Haha, samme her:P

Det var fint altså, men ikke noe for meg.

Jeg hadde faktisk latt det blitt vått jeg, for jeg orker bare når det passer meg, ikke når det passer været, så da hadde det nok blitt ødelagt i løpet av kort tid...  :P

Kjempe fint 

Har satt opp en sånn vi også og jeg elsker den! Har tykke sengemadrasser oppi og masse puter og pledd..ikke nødvendig å si at man sovner fort der i sola altså

Med en putekasse ved siden av tar det maks 20 sek å slenge putene oppi og bære madrassene inn tar 1 min, kunne pakket de inn men om en ukes tid setter vi tak over verandaen og da kan de liggemed plast over da seff pga katter!

hvor har du fått de "tynne" madrassene oppå fra? Vi har brukt alle pengene våres på terrasse i sommer og har bare spisebord og kafébord her foreløpig, har ikke råd til rotting-sofakrok i år :P men dette kan jeg ordne! får ordnet paller også :)

Nå gav du meg gode ideer her altså :D
Jeg som har leita og leita etter en fancy og behagelig hagegruppe :D
Gubben tar meg seg noen paller hjem til uka ja ;D

Sillien skrev:
hvor har du fått de "tynne" madrassene oppå fra? Vi har brukt alle pengene våres på terrasse i sommer og har bare spisebord og kafébord her foreløpig, har ikke råd til rotting-sofakrok i år :P men dette kan jeg ordne! får ordnet paller også :)

Jeg har brukt fra IKEA bare :) Veldig greie!

Hvor oppbevarer du madrassene, putene, duken og teppet hver kveld?

Back
Topp