Lyys rosa blod uten smerte

Pepsi1410

Flørter med forumet
Hei!

Er 5+2 idag

Jeg har nevnt på en annen tråd at jeg hadde en lyyys rosa blødning på lørdag, var mer utflod med et hint av rosa farge. Blødningen forsvant med en gang igjen å har vært borte fram til idag.

idag på jobb hadde jeg en lignene veldig lys blødning. Fortsatt veldig lite. Og ingen mage smerte.

Tenkte å ta en test for å se om streken har blitt svakere, men det jeg lurer på er:

Om det skulle være sånn at dette er en SA. Hvor fort synker hcg? Hvor tidlig vil det være mulig å se på en test liksom.

Skal på TUL om 9 dager men ettersom dette har skjedd 2 ganger med bare 2 dagers mellomrom er jeg selvfølgelig bekymret å vil jo helst ha svar igår:arghh:

Detter er mitt første svangerskap å er livredd for å miste. Har sett at det er vanlig med blødninger i første trimester men det gjør ikke bekymringen min noe mindre.

Håper noen har erfaringer å dele:nailbiting:

Last edited:
Skjønner at du blir bekymra. Heldigvis kan dette være helt ufarlig! Krysser fingrene for det :)

Hadde litt svake mens smerter sted å fikk blod på papiret når jeg var på do nettopp. Det virker ikke lovende akkuratt nå.

Har fortsatt et lite håp om at det vil gå bra men det ser dårlig ut:(

Hadde litt svake mens smerter sted å fikk blod på papiret når jeg var på do nettopp. Det virker ikke lovende akkuratt nå.

Er vel vanskelig å si så lenge du ikke begynne å blø veldig mye, men det beste er vel å dra til legen og måle hcg. Du har ikke mulighet til å fremskynde tul?

:Heartpink

Er det mørkt blod eller lyst? Krysser fingrer og tær for at det går bra!!! :Heartpink

Krysser fingerene for deg. Har skjønt at små blødninger er veldig normalt, men bekymret blir man såklart:Heartred

Er vel vanskelig å si så lenge du ikke begynne å blø veldig mye, men det beste er vel å dra til legen og måle hcg. Du har ikke mulighet til å fremskynde tul?

Ja, tenkte å ringe legen imorgen tidlig. Er bare 5+4. Har tul 6+4 så er nesten ikke vits å fremskynde da timen min allerede er veldig snart. Har time 18. Mai.

Håper virkelig det er ufarlig men har en dårlig følelse:/

Samtidig føler jeg jo det er litt håp da jeg har jo hatt litt mindre og mildere blødninger på lørdag og igår å hcg’en har jo steget frem til idag værtfall. Testet 3+ idag så dagen startet jo veldig bra:smiley-ashamed005

Får bare ringe til legen imorgen å tar det fra der. Tenker det er håp frem til legen sier noe annet værtfall:oops:

Hvordan går det? :Heartred

Jeg endte opp med å ikke ringe til legen på torsdag da jeg føler jeg aldri blir tatt på alvor der og ville se det litt an.

Jeg bestillte heller tidlig UL til fredagen dagen etter når jeg var (5+6) hvor alt så ut som det skulle, men det var for tidlig å se/høre hjertet. (Noe jeg var forberedt på) men var fortsatt beroliget etter å værtfall ha sett at alt var som det skulle.

I går på lørdag midt på dagen fikk jeg en litt kraftigere blødning en jeg har hatt tidligere, denne hadde kanskje to koagulerte klumper som jeg syntes var litt store. Jeg ble selvfølgelig stresset igjen og har blødd konstant siden igår, det har vært mye blod men fortsatt lite nok til at bind har vært unødvendig.

Igår ble jeg også akutt svimmel og kvalm senere på kvelden hvor jeg lå kjempe dårlig og følte meg i grunn fyllesyk. Ble brått skikkelig varm å gikk å la meg på soverommet hvor det var litt kaldere. Lå der en liten stund å kaldsvettet før jeg fikk samlet nok krefter til å komme meg på badet. Jeg ble brått etter dette veldig dårlig i magen å måtte komme meg på do.. Etter dette måtte jeg bare legge meg på gulvet på badet da jeg var helt tom for krefter igjen å tenkte at dette var slutten. Jeg tenkte at blødningen tidligere sikkert var en SA å at jeg ble uvell i sammenheng med dette. Kom meg til hektene igjen rett før leggetid å har ikke vært mer dårlig etter dette.

Ringte til legevakten idag i håp om å bli henvist til ul. Men det kunne de ikke gjøre så jeg skal ringe til legen imorgen.

Tok en test med uke indikator etter dette for å sjekke om den hadde sunket fra 3+ til 2-3. Fikk 3+ først på onsdag da jeg var (5+4) for 4 dager siden å tenkte at hvis den hadde sunket så var værtfall alt håp ute.

Men til min store overraskelse så viste den 3+ enda på ettermiddagsurin idag og jeg har fått håpet litt tilbake til tross for at jeg har hatt blødninger som gradvis har økt i styrke i en uke nå. Jeg har ingen smerter sammen med blødningene så er jo fremdeles håp.

Vet at testene ikke er helt til å stole på å at jeg må ta hcg prøver for å være helt sikker. Men måtte gjøre noe for å holde håpet oppe til imorgen tidlig:smiley-ashamed004

Jeg kjenner jeg er livredd for å finne ut hva som skjer å hvorfor jeg blør så mye når jeg vet hva worst case er. Jeg velger å være optimistisk samtidig som at jeg i en uke nå har forberedt meg på at det kan så galt.. Så skuffelsen vil forhåpentlig ikke være like stor om det ikke går veien..

Beklager langt og rotete svar men hadde så mye på hjertet nå kjente jeg:smiley-ashamed004:hilarious:

Jeg krysser alt jeg har for at det går veien! Må være helt forferdelig å ikke vite.. skal du på ny ul?

Jeg krysser alt jeg har for at det går veien! Må være helt forferdelig å ikke vite.. skal du på ny ul?

Tusen takk:Heartpink

Jeg hadde en ul på omsdag egt. Men avbestillte denne da jeg ble usikker på om det var nødvendig.

Når har jeg nettopp fått time hos legen ca 1 time fra nå. Så får håpe på at jeg får ta blodprøver, å om dette går bra bestiller jeg ny time til ul når jeg er ferdig med dette.

Krysser fingrene for at dette går bra:nailbiting:

Da har jeg vært hos legen og han gjorde et forsøk på ultralyd hvor han ikke klarte å se noe, men er ikke bekymret for det da jeg kjente godt at han gjorde det helt feil:smiley-ashamed004 Det er jo ikke helt dere området.. men gøy å se at de hadde muligheten værtfall.

Tok blodprøve og håper tiden går fort frwm til neste blodprøve på onsdag.

Heldigvis er det 17.Mai imorgen, så det blir værtfall en liten distraksjon..:smiley-ashamed004

Vet ikke om det har noe å si men jeg sitter på jobb og ble akutt veldig kvalm. Har ikke hatt kvalme som et symptom enda men er jo bare 6+2 idag. Kan jo være at kvalmen har sammenheng med graviditeten å at dette forhåpentligvis tyder på at det går bra… Håper det:smiley-ashamed005

Back
Topp