Lyver du om barnets alder for å spare penger?

Ha gjort det på leos ja. Har med medbrakt mat der og! Men nå har jeg bedre råd så slipper å lure lengre :p
 
Ha gjort det på leos ja. Har med medbrakt mat der og! Men nå har jeg bedre råd så slipper å lure lengre :p
Fy skam;)
Betalte 75kr istdenfor 165kr?

Jeg visste ikke det med medbrakt mat første gangen vi var der, selv om det var tydelig merket. Må få briller kanskje...hmm...men uansett. Hadde med matpakke...dama ved nabobordet...du vet det der ikke er lov:p
 
Nei, der har Jeg ikke.

Men da vi var I Disneyworld i sommer var hun høy nok alle karuseller. Vi stod i en evig lang kø og da det var endelig vår tur, ville dem vite alderen også. Da glapp det ut av meg at hun var 6 år:p Hun forsto ikke det, vet ikke om det var riktig alder og vi fikk kjøre:D
 
Nei det syns jeg blir for dumt. For et par år siden skulle vi inn i en park sammen med ene venninnen min, mannen hennes og deres 3 barn. Da løy de på alderen på minstemann, så de fikk det 100 kr billigere. Jeg syns bare det var teit å ble flau. Yngste så heller eldre enn yngre ut likso:oops:
 
Mamma gjorde det da vi var små, jeg husker jeg synes det var veldig ubehagelig. Jeg kommer ikke å gjøre det...
 
Nei, vi lyver ikke på alder, cm eller hva det måtte være,

Jeg var dog litt heldig i sommer når jeg bestilte biletter til hunderfossen etter at ungene var i seng, knallsikker på at begge var under 120 cm, de var jo langt under sist vi målte dem. Ja, lillesøster VAR under (og såpass mye under at det var en god del hun var et par cm for kort til, 104 cm som hun var og grensene ofte var 105 og 110) så hun og jeg måtte gjøre en del andre småbarnsting mens de andre tre (vi var der sammen med svigerfar mens hans to, og alle de andre tre var altså høyere)

Storebror var også under, men det var mest flaks, vi målte dem neste morgen og han var faktisk 119. Men under 120 var han jo,

Sånn er det bare, ei grense er ei grense, og den respekterer vi. Hva lærer vi ellers ungene??
 
Ville ikke løyet rett ut, men hadde feks spurt "mor og spebarn" og barnet var over grensen kan det være jeg hadde unnlatt å korrigere. Men det er vel løyn det og. Hadde ikke gjort det foran barnet
 
Fy skam;)
Betalte 75kr istdenfor 165kr?

Jeg visste ikke det med medbrakt mat første gangen vi var der, selv om det var tydelig merket. Må få briller kanskje...hmm...men uansett. Hadde med matpakke...dama ved nabobordet...du vet det der ikke er lov:p
Nei jeg gikk faktisk bare inn UTEN å betale!! Huff.. Tragisk og flaut å si dette høyt, men jeg gjorde faktisk det der tre ganger!
 
Nei, det gjør jeg ikke. Ser ikke hva godt det skulle føre med seg for meg som forbilde for mitt eget barn. Betaler det jeg skal og høyden er det ingen grunn til å lyve på og i tillegg vanskelig å jukse på (grensene er jo der av gode grunner, der sikkerhet er det aller viktigste) :).
 
Nei, det hadde ungene avslørt kjapt uansett. De har lange ører og stor munn :p
 
Back
Topp