Lyver du om barnets alder for å spare penger?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Eksempelvis Leos lekeland. Barn 1-2år 75kr og fra 2år og opp 165kr.

Mye å spare det hvis man har en 3åring og sier han snart fyller 2år;)
Min ser yngre ut enn 2år, så om det fortsetter kunne det funka her:p

Eller andre plasser...badeland,barnemeny etc.
 
Nei, det gjør jeg ikke. Det er for meg det samme som å stjele, på en måte.
 
Lyve og stjele foran barnet mitt? Ikke tale om.
 
Nei. Et slikt system er tillitsbasert. Jeg lyver ikke om slikt.
 
Eg seier alltid "eg vil heller tape med verdighet enn å vinne med juks". Det gjelder alt som har med løgn og juks å gjøre...
 
Godt å høre damer!
Her hadde jeg aldri kunne gjort det heller...
Heller passe på å ta en tur til på Leos før den 22okt:p
 
Men når mine 2 venninner på 25 og 26 fikk spm på toget; "1 mor og 1 barn?" da løy dei faktisk og svarte ja for moro skyld. Den syns eg var innafor. :p
 
Nei, det er det samme som å stjele. Jeg har dessuten motsatt problem, da min yngste ser eldre ut enn han er. :p
 
Nei aldri. Kunne jo virke fristende på Leos feks for min 2 åring ser ut som maks 1.5 men aldri!! Har ikke samvittighet til å lyge meg til en billigere pris. Det er å stjele og ikke en god rollemodell
 
Haha, nei :p

Dessuten hadde det ikke funka her, for frøkna (som er 3 men ser yngre ut) hadde protestert og sagt: neeeii mamma, jeg er 3!! :p
Hvis De hadde spurt hvor gamle barna var ;-)
 
Ikke aktuelt her enda da han bare er 9 måneder men tror ikke jeg hadde hatt samvittighet til det.
 
Nei, ikke for å få ting billigere. Men lærte snuppa å f eks vise 4 fingre istedetfor 3 når de spurte hvor gammel hun var i Dyreparken for å få lov til å kjøre bilene :p Hun var lang for alderen, og null problem å rekke til pedalene. Så ja, pedagog på jobb, men ikke alltid hjemme :p
 
Nei, ikke for å få ting billigere. Men lærte snuppa å f eks vise 4 fingre istedetfor 3 når de spurte hvor gammel hun var i Dyreparken for å få lov til å kjøre bilene :p Hun var lang for alderen, og null problem å rekke til pedalene. Så ja, pedagog på jobb, men ikke alltid hjemme :p
Haha, samme her :p

Har aldri jugd på alderen for å få det billigere. Har derimot tatt en spansk en i tusenfryd i sommer, ds tuppa manglet 2 cm på 95 cm... skjønner at det er av sikkerhetsmessige årsaker, men 2 cm. Hun er veldig kort for alderen .
 
Haha, samme her :p

Har aldri jugd på alderen for å få det billigere. Har derimot tatt en spansk en i tusenfryd i sommer, ds tuppa manglet 2 cm på 95 cm... skjønner at det er av sikkerhetsmessige årsaker, men 2 cm. Hun er veldig kort for alderen .

Godt jeg ikke er den eneste :D
 
Nei, ikke for å få ting billigere. Men lærte snuppa å f eks vise 4 fingre istedetfor 3 når de spurte hvor gammel hun var i Dyreparken for å få lov til å kjøre bilene :p Hun var lang for alderen, og null problem å rekke til pedalene. Så ja, pedagog på jobb, men ikke alltid hjemme :p
Haha, samme her :p

Har aldri jugd på alderen for å få det billigere. Har derimot tatt en spansk en i tusenfryd i sommer, ds tuppa manglet 2 cm på 95 cm... skjønner at det er av sikkerhetsmessige årsaker, men 2 cm. Hun er veldig kort for alderen .

Tenker at det er innafor:)
Ja, det er regler...men når man vet barnet mestrer det og det ikke er farlig så kunne jeg nok gjort det samme selv om guttungen stod der og sa "mamma vil vil vil":p
 
Hva med hvis man er på resturant?
Man vet barnet spiser tilsvarende en barneposjon...men man må vær under 10år for å få det...barnet er 11år. Greit eller ikke?
100kr forskjell i pris;)
 
Hva med hvis man er på resturant?
Man vet barnet spiser tilsvarende en barneposjon...men man må vær under 10år for å få det...barnet er 11år. Greit eller ikke?
100kr forskjell i pris;)
Der har jeg faktisk unnlatt å betale for tuppa en gang.. men det var på thai restaurant og jeg veit at hun ikke liker noe annet en en halv vårull og litt ris. Eller så må jeg jo selvfølgelig betale for henne også. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ser an hva som er på menyen.
 
Back
Topp