Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fortalt det til noen venninner,klarer ikke lyve når de spør slik. Er det noen gruunn til at du absolutt ikke kunne fortelle henne det,hvis dette er en god venninne og tydeligvis noe dere har prata om lenge? På den annen side burde hun selvsagt ha forståelse for at du ønsker å ha en hemmelighet for deg selv en liten stund:)skilpadda* skrev:
Huff, vet ikke om jeg har noen trøstende ord jeg... Det er vanskelig når man har bestemt seg for å ikke si noe før uke 12. Jeg vet ikke om du har noen spesielle grunner til å holde det skjult, kanskje dette ikke var en spesielt nær venninne av deg? Til nære venninner har ihvertfall ikke jeg sett noen grunn til å holde det hemmelig. Det er jo godt å ha noen å støtte seg til dersom det skulle gå galt også...Sillebedille skrev:
Jeg har bare sagt det til mamma og et par venninner enda, men nå har jeg kommet så langt at jeg har bestemt meg for at jeg ikke gidder å lyve for de som spør lenger. Heldigvis er det få som tør å spørre! ;)
Forstår deg godt!derfor valgte jeg og fortelle d til mine foreldre og svigers for en ukr siden og til mine netmeste venner om d har komt på bane;)er ikke alle man klarer og lyve til;)hehe spesielt når man smiler bare man hører ordet gravid;)Vims86 skrev:
Til familien vår har vi sagt at vi ville vente med barn, fordi vi trengte å bo sammen først for å finne ut om vi fungerte godt sammen og alt annet, så nevnte de ikke mer om graviditet, baby eller noe liknende fram til den dagen vi fortalte (Jeg var 8+3, tror jeg) ;) Forstår godt at det gjør vondt å lyve for en god venninne, men jeg forstår ikke hvorfor hun skulle bli sur dersom du var gravid og ikke sa noe - Jeg tror ikke hun ville blitt sur hvis du etter 12 uker skulle si at det var for tidlig å svare, fordi du var langt i fra uke 12. Håper hun vil forstå og tilgi deg for det :)Budeio skrev:
Jeg har blitt veldig flink til å lyve om det egentlig, søstren min og de nærmeste vennene våre vet det. Det er et bar stykker på jobben som har hatt mistanke, derfor sa jeg det til de to. Men ellers er det ingen som vet, Det er mange som spør, blir en til snart, snuppa må jo få en lillesøster/bror snart, og nå flytter dere til et stort hus da setter dere vel igang igjen. Men jeg sier bare vi får se hva som skjer, gidder ikke å stresse med det. Når jeg sier det slutter de å spørre og det er vedlig greit synes jeg. Men vi skal på UL om 1 uke, så regner med at vi røper hemligheten etter vi har vært der.Spirrevip skrev:
Jeg ville fortalt det til venninna mi, jeg! Har fortalt det til noen allerede.. Godt å dele gleden, og om det går galt kan det være godt å dele sorgen med noen også. Litt dårlig gjort av venninna di å si noe sånt, men samtidig så vet jeg at jeg hadde blitt litt skuffa selv også om venninna mi løy sånn direkte til meg.. Men vi er forskjellig! Håper ho ikke blir sur så lenge når det først kommer ut! :)gullkua skrev: