Mammaine:)
Forelsket i forumet
Ser at mange har spurt om noe innen dette før , men det jeg lurer på . Når man finner hjertelyden (uke 16) skal den ta høres like godt som vårt eget hjerte eller er det en lyd «liksom litt i det fjerne )?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Bruker Angel sound , men nei jeg hørte mine egne hjerteslag myyye bedre enn babyen. Men hørte liksom noe langt «inni» der ... men tror h*n ligger langt bak , og jeg vet morkaken ligger på min høyre side der hvor jeg målteJeg hører det like kraftig som min egen puls, bare mye raskere, er 14+4 nå.
Men vil jo tro at det kommer ann på hvor baby ligger, morkakens plassering og type doppler man bruker.
Da er det sikker pga baby ligger langt inni og bak morkake... Man skal jo også treffe ganske "spot on" for å høre noeBruker Angel sound , men nei jeg hørte mine egne hjerteslag myyye bedre enn babyen. Men hørte liksom noe langt «inni» der ... men tror h*n ligger langt bak , og jeg vet morkaken ligger på min høyre side der hvor jeg målte![]()

Ja , jeg hører noeDa er det sikker pga baby ligger langt inni og bak morkake... Man skal jo også treffe ganske "spot on" for å høre noe![]()
Jeg hørte også mine egne mye tydeligere, men aner ikke hvor morkaken liggerBruker Angel sound , men nei jeg hørte mine egne hjerteslag myyye bedre enn babyen. Men hørte liksom noe langt «inni» der ... men tror h*n ligger langt bak , og jeg vet morkaken ligger på min høyre side der hvor jeg målte![]()