Lytte på hjertelyden

en til på vei

Betatt av forumet
noen som har eller ska kjøpe seg sånn doppler? ( hvis det skrives sånn)
Kjenne jeg, sku ønske å være sikker på at det er liv i magen? Lånte en sånn forrige gang og syns det var så fint å bruke de dagene «angsten» tok meg.
Men har ingen å låne denna gangen og usikker på hvor og hvilken jeg evt skal kjøpe

Kjenne jeg, sku ønske å være sikker på at det er liv i magen? Lånte en sånn forrige gang og syns det var så fint å bruke de dagene «angsten» tok meg.
Men har ingen å låne denna gangen og usikker på hvor og hvilken jeg evt skal kjøpe
Jeg har kjøpt og venter på en fra test-deg. Vet ikke om den er noe bra, men tok sjansen på den jeg. Sonoline-C :)

Jeg har en du kan få kjøpe fra angelsound ;)
Jeg trenger den ikke lengre siden jeg har begynt å kjenne bevegelser :)

Jeg har Angelsound, og har hørt hjertelyden i det siste. Senest igår, 10+4, nydelig lyd :Heartpink

Kjøpte brukt caremaxx på finn.no.

Fant hjertelyd i uke 9+2 <3 Fornøyd med den

Jeg må bare spørre her. Er 12+5 i dag, har vært på to ultralyder og sett hjerte slå begge gangene. Var hos jordmor i går og hun fant ikke noe hjertelyd med doppler. Er det helt teit at jeg bekymrer meg?

Venter på doppler i posten, mannen bestilte så jeg kan finne mer ro når tanken på at det ikke er liv i magen tar meg... Aldri brukt det i tidligere svangerskap, men da har jeg hatt oftere ultralyd så har blitt betrygget av det di andre gangene.

Jeg må bare spørre her. Er 12+5 i dag, har vært på to ultralyder og sett hjerte slå begge gangene. Var hos jordmor i går og hun fant ikke noe hjertelyd med doppler. Er det helt teit at jeg bekymrer meg?

Sa jordmor noe da? Ble hun bekymret? och hvor lengesiden er det du var på UL? Allt er sikkert helt fint med lille mageboeren, men hvis du er bekymret hade jag väl bett om å bli sendt på en ul till. hoppas allt är fint med babyn din!

Eg trur ikkje du trenger å bekymre deg. Eg skal til jordmor i desember. Då er eg 15 veker på veg. Eg spurte om ho kjem til å finne hjerterytmen då. Ho svarte at det var ikkje sikkert ho fant den

Det er ikke alltid like enkelt å finne den. Fosteret kan gjemme seg godt. Prøvde hjemme for to dager siden 12+5, da måtte jeg lete en stund og hørte den såvidt i noen sekunder før den forsvant igjen. Du kan jo høre med jm om du får komme tilbake neste uke f.eks:)

Hei.

Absolutt ikke noe å bekymre seg for:)
Kan være mange (ikke bekymringsfulle)faktorer som gjorde at hun fant den der og da:)

Mente selvsagt : ikke noe å bekymre seg for:):)

Back
Topp