Lytte etter hjerteslag

Nøttelita

Gift med forumet
Julegavene 2019
Vårspirene 2021
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Når lytter kommunal jordmor etter hjerteslag? Sikkert individuelt hvor tidlig de vil prøve, men hva er dere vant til? Har ikke lyst å ha første timen før hun lytter etter hjerteslag. Er 10 uker i morgen.
 
I forrige svangerskap var jeg ikke hos jordmor før i uke 16, men da lyttet hun i alle fall
 
Sniker; min jordmor gjør det uansett etter uke 11-12. Men hun er godt erfaren og finner den så og si alltid. Jeg har hatt jordmorstudent som ikke fant i uke 16 :p
 
Min gjorde det ikke før etter oul sist :wideyed: håper hun vil prøve på fredag, da er jeg 10+1. Merker jeg er nervøs for ny MA.
 
Sist tror jeg hun begynte å lytte etter uke 12, fordi jeg sa jeg hadde vært på privat TUL, og viste det var liv, så om hun ikke klarte å finne noe ville jeg ikke bli for stressa. Hun sa at mye av grunnen til at de avventa var fordi mange ble så stressa om de ikke fant lyd selv om de forklarte at det var fordi det ikke var lett med utstyret.
 
Min jordmor skal lytte når jeg kommer til uke 15 :) Får det ikke til før da hun er ute i ferie og er tilbake når jeg er i uke 15
 
Her jeg bor lytter hverken jordmor eller lege før uke 15
 
Back
Topp