Lystgass

elispk

Elsker forumet
har ei venninne som har hørt at lystgassen skal fjernes fra alle sykehus innen 1.juni eller juli. Andre som har hørt dette?? hjalp me så vanvitti under forje fødselen,merka e blei heilt neeeeeiii ikke lystgassen!!! :/

Jeg har ikke hørt noe om dette?!
Har ikke tenkt så langt som til fødsel enda..

jepp den er nok fjernet(eller skal fjernes i ganske nær fremtid) fra ålesund sykehus. SUKK. men de skrev at de skal ordne med skikkelig lufteanlegg og greier. håpe de får gjort det før januar da?? neppe.. men skjønner at de fjerner den da, har masse bivirkninger for de som jobber rundt. som å fremkalle spontanabort..

vist de va pga dårlie annlegg skjønna e de.. men off.. hjalp me veldi sist.. e drite ikke i de vertfall:P:P vil unngå epidural[:D]

Hva med på st. Olav da?

ORIGINAL: Pernillen

Jeg har ikke hørt noe om dette?!
Har ikke tenkt så langt som til fødsel enda..

Signerer denne!

Ålesund fjernes den ja.. Kjedelig, for den ville jeg ha!

Men tror det bare er på Ålesund, siden det er med luftesystemet!

Foreløpig var det vel bare Ålesund da de hadde foretatt en egen undersøkelse der og så at det var for lye lystgass som ble værende i lufta. Så regner med at alle sykehus kommer til å undersøke dette da det er litt kjipt for de ansatte å bli konstant utsatt for dette.
Var en sak om det på nyhetene sist uke tror jeg det var :)

I Ålesund har de snakket om å fjerne den helt siden 2006 iallefall!

Men denne gangen blir det nok noe av...!

Lystgass syns jeg bare var noe herk forrige gang, så etter en "halv innånding" "kasta" jeg lystgassen[:D][:D][:D]

Ikke bare Ålesund, den fjernes også i Volda...

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/helse/article2739754.ece

Nei har ikke hørt noe om dette i det hele tatt,men det er vel like godt at de fjerner den [:)] Mangen blir så dårlig av den også,fødte uten noe form for smerkelindring. Var ikke så gale å føde som alle skal ha det til,de tilbydde meg lystgass men jeg takket glatt nei!

ingen fødsler er lik,noen får "lette" menst andre sliter sikkli,.. :P min fødsel var veldi inntens,ingen pauser mellom riene..men så kom han på 4,5time eller va de 5... ??hmm.. vertfall ikke lange tia fra første riene=) men guuu fr en opplevelse ville aldri vert uten=) men håpe på en litt mindre inntens fødsel denne gang=9 lang tid du brue da tiine?[:)]

ORIGINAL: elispk

ingen fødsler er lik,noen får "lette" menst andre sliter sikkli,.. :P min fødsel var veldi inntens,ingen pauser mellom riene..men så kom han på 4,5time eller va de 5... ??hmm.. vertfall ikke lange tia fra første riene=) men guuu fr en opplevelse ville aldri vert uten=) men håpe på en litt mindre inntens fødsel denne gang=9 lang tid du brue da tiine?[:)]

Vel jeg gikk med rier i over 1,5 døgn,gikk med pressrier hjemme jeg ante ikke at jeg hadde pressrier hjemme en gang! Trodde jeg skulle dø noen ganger hjemme for riene var helt jævlige...Var inne lørdags  kveld til søndags morgen reiste hjem med 1 cm åpning,kom på sykehuset halv 7 søndags kveld hadde da 9,5 cm åpning klar for å føde!Litt over 2 timer senere var han ute! Vil ikke si jeg hadde det særlig lett nei,ble satt på drypp også siden jeg mistet press riene mine når jeg kom på sykehuset siden jeg hadde de hjemme. Men jeg tåler en del smerte så ville ikke ha noe smertelindring, jeg vil ikke si selve fødslene var gale i forskjell til riene og etterpå med alt blod og div [;)]

Skal føde på fødeloftet denne gangen!

Back
Topp