Lystgass ikke tilgjengelig??

JuniBabys

Blir kjent med forumet
Jeg har lest de har sluttet å tilby lystgass som smertelindring på Fredrikstad sykehus. Og lurer på om de fortsatt har det på sykhusene i Oslo? Evt andre steder i nærheten av Moss... merker jeg begynner å bli litt stressa mtp fødsel og vil ha alle muligheter tilgjengelig om mulig!! Er førstegangs fødende. HJELP noen som vet? :)

Samme her. Har ikke lystgass verken i Molde eller Kristiansund...

Sent from my iPhone

Ikke på Ullevål eller Riksen heller, men jeg tror de har på Ahus?

Jeg tror også ahus har. :)
Var kjempeletta sist over å akkurat rekke fødsel før mitt næmeste sykehus slutta med lystgass, men for meg viste den seg å være ubrukelig og kun et irritasjonsmoment jeg gav opp etter noen sup. Jeg ville derfor ikke nødvendigvis latt tilgang på lystgass tippe vektskåla helt aleine dersom det er andre sterke grunner som taler for å sikte seg inn på et sykehus som ikke har lystgass.

Last edited:
De har lystgass på Skien sykehus.. :)
Det er vel et stykke unna Moss, men jeg skal dit.. Brukte bare det sist.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fødte sist på Ålesund sykehus og skal nå enten til kr.sund eller molde - felles for alle er ingen lystgass, men det gikk så fint atte :D

Ja ahus har.. :) søker der! Går nok bra uten også men vil ha alle muligheter tilgjengelig! :) :)

Noen som vet om Kongsvinger har?:) Vil prøve på en fødsel uten noen som helst form for smertelindring, men er jo greit å ha som back-up :p

Ikke her i drammen heller :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff nei. Skulle ønske det iallfall var muligheter for det i Drammen, men greit å vite på forhånd at de ikke har det iallfall.

Back
Topp