Lystette gardiner til barnerom

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg er på jakt etter lystette gardiner til frøkna sitt rom.
Har kikka på princess, men der har de bare minnie mus eller fantorangen som kan passe til jente. Til gutter derimot har de litt mer utvalg.

Hvilke andre steder har de lystette gardiner til barnerom?

jeg er ikke så glad i typisk walt disney eller disse "motefigurene" som hello kitty osv.

Jeg er på jakt etter lystette gardiner til frøkna sitt rom.
Har kikka på princess, men der har de bare minnie mus eller fantorangen som kan passe til jente. Til gutter derimot har de litt mer utvalg.

Hvilke andre steder har de lystette gardiner til barnerom?

jeg er ikke så glad i typisk walt disney eller disse "motefigurene" som hello kitty osv.
Sliter sjøl.. Endte opp med rullgardin :b

Har noen lyse blå med stjerner på til gutten her med en rullegardin under,er ikke så mye fine lystette gardiner synes jeg

Jeg jobber på Princess og må ærlig innrømme at vi har dårlig valg der. Men om du vil ha det helt lystett, så hadde jeg gått for rullegardiner. Det er desverre ingen ferdigsydde gardiner, som er 100% lystette.

Men når det er sagt, så hadde de noen veldig fine på Kid, med prinsesser på.

Sent from my GT-I9100

Sliter sjøl.. Endte opp med rullgardin :b
Hihi, har kjøpt svarte lystette rullegardiner og, men vil gjerne ha noe som kan tette igjen litt på sidene ;)
Hvis det blir en glippe der da, vi må få opp rullegardina først ;)
Men så noen på kid sin nettbutikk nå, ensfarga ;)

Hihi, har kjøpt svarte lystette rullegardiner og, men vil gjerne ha noe som kan tette igjen litt på sidene ;)
Hvis det blir en glippe der da, vi må få opp rullegardina først ;)
Men så noen på kid sin nettbutikk nå, ensfarga ;)
Jeg kjøpte en mørk rosa gardin med hvite prikker på til å ha på utsia rullgardina .. Det skinner ikke igjennom da altså :)

Jeg jobber på Princess og må ærlig innrømme at vi har dårlig valg der. Men om du vil ha det helt lystett, så hadde jeg gått for rullegardiner. Det er desverre ingen ferdigsydde gardiner, som er 100% lystette.

Men når det er sagt, så hadde de noen veldig fine på Kid, med prinsesser på.

Sent from my GT-I9100
Jeg synes det er dårlig utvalg ja ;)
Ble så jeg kjøpte svarte lystette rullegardiner da, Så jeg må teste først om det blir tett nok. Inne hos storebror er det nemlig litt glippe som gjlr at det slipper inn lys på sidene, og siden frøkna kommer til å sove med hodet mot vinduet så vil jeg gjerne tette igjen så godt som mulig ;)
Så jeg tenker at lystette gardiner sammen med en rullegardin vil tette ganske greit ;) hva tror du om det?

Kjøpte gråe lystette fra kid nå,299 pr heng, helt plain, men de var tette og fine. Kommer jo lys over og under gardinen, men mørkt ble det:)

-=[herq]=-

Jeg synes det er dårlig utvalg ja ;)
Ble så jeg kjøpte svarte lystette rullegardiner da, Så jeg må teste først om det blir tett nok. Inne hos storebror er det nemlig litt glippe som gjlr at det slipper inn lys på sidene, og siden frøkna kommer til å sove med hodet mot vinduet så vil jeg gjerne tette igjen så godt som mulig ;)
Så jeg tenker at lystette gardiner sammen med en rullegardin vil tette ganske greit ;) hva tror du om det?
Det høres veldig bra ut. Det er faktisk det jeg anbefaler "mine" kunder som ønsker å ha det så lystett som mulig. Lykke til :)

Sent from my GT-I9100

På soverommet til minsten har jeg lystett rullgardin,mørkeblå med stjerner på :) vet ikke hvor den er kjøpt for er ikke jeg som ordna det..

Back
Topp