Lyster

Ju9ta

Forumet er livet
Er d noen du bare måååå haaa nå som du er gravid..?? [:)]

Selv er jeg blitt helt hekta på spekeskinke og rug sprø me nugatti..[8D]
Men i de siste dagene så har jeg begynt å spekulere i om d er spekeskinke-suget mitt,som gjør at jeg har plagdes me hodepine den siste tiden..?

jeg har plutselig fått en utrolig dilla på lime og sitroner...hehe alltid vært gla i sure ting før..men nå tar det bare helt av...sambo rister bare på hode når jeg kommer hjem fra butikken med 2 kg lime og sitroner..mon tro om dette er bra for mangen.jaja pytt pytt.[:)]

Linn1982: ååååhåå...Jeg skjønte d..[&:] [:(] Mente selv å lest d en plass å ikke spise så mye skinke å slikt.. Da blir d bare knekkebrød og nugatti på meg resten ja.. Heldigvis bare fått d suget den uka bare,så ikke spist såå kjempemye..[8|] E jo dyrt å vøtt..

Lisekir: tror ikke du blir plaga me treg mage da hvertfall..[8D] hehe

har mer avsky for ting enn lyst på noe! [:)] hadde ukes-lyster i begynnelsen,men det er gått over for øyeblikket!  [:)] nå vil jeg spy av rå hvitløk og vanlig løk! egentlig veldig glad i begge deler! [:)]  også er jeg ikke spesielt begeistret for matos når noen lager mat eller matlukten som er på butikker som har ferskvaredisk! [:)]  syns bare det er plagsomt og føler meg som ei gammel kjerring! [:D] men håper det går over etterhvert da! [:D] 

hehe ja sånn er det med meg og...er mere ting jeg IKKE har lyst på, enn noe jeg bare må ha...

ORIGINAL: Tuttlings

hehe ja sånn er det med meg og...er mere ting jeg IKKE har lyst på, enn noe jeg bare må ha...

Samme her, reagerer spes. sterkt på dufter/lukter.[:'(] Håper det går over snart.[:D]

listeriabakterien er vel med kjøtet heilt i frå dyre er levande, eller når det blir slakta og infisert etter det eg har forstått? sida det står må mattilsynet sine sider at gravide ikkje skal ete spekemat vil eg halde meg unda spekeskinke...

Jeg har fått dilla på saftis jeg..mmm kjempe godt[:)][:)]

Jeg er blitt gal etter snop! Skal dette fortsette. blir jeg det FJELLET!!!

jeg bare har så lyst på pinnekjøtt med kålerabistappe og poteter[:D]

Saltsild er det eneste snopet jeg spiser, og jeg som er sjokoholiker til vanlig....Syns det er deilig å ikke alltid ha lyst på sjokolade, så jeg har faktisk gått ned 2 kg til nå.... Men de kommer nok snart på igjen[:)] Og så må jeg ikke glemme å nevne min daglige flaske med eplemost, iskald eplemost...nam,nam.

mmmmmm nå fikk jeg også lyst på saltsild [:D]

Jeg har veldig lyst på gulerotter med salt, olje og eddik, alt blandet. Rart, men.. Kan spise 7-8 på en dag..

Back
Topp