Lysten på sex

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Ja, rett å slett.. hvordan er sex lysten?
Her har den dabbet heilt av... forrige svangerskap hadde jeg normal/høyere sexlyst, men no... nope..
Er max 1-2 ganger i uken liksom..

Synes så synd i mannen :( men etter å ha spydd i nesten 18 uker, sliten, kvalm å trøtt konstant er den rett å slett ikke der..
Noen andre?

Jeg syntes 1-2 ganger i uken var mye jeg.. Jeg kunne hatt sex hver dag, men her er det ikke jeg som setter stopper for det.. Er heldig hvis det blir 1 gang i uken

1-2 ganger i uken er ikke så gale da ;)
Her kan det innimellom gå to tre uker! Men er ikke lysten, er bare sliten.
Men plutselig er vi i perioder på 1-3 ganger dagen :o så er veldig opp og ned.

1-2 ganger i uka er jo bra. Jeg er så sliten om dagen at alt av lyst er borte. Blir hvis jeg har energi til det. De to mnd jeg lå med ekstrem kvalme ble det to ganger ;) Sånn er livet. Og det er bare forbigående. Er ikke noe problem her hjemme. Har en veldig forståelsesfull mann ❤️

Når du skriver 1-2 ganger i uken, får jeg dårlig samvittighet :o
Her er mannen heldig om det blir en gang annenhver uke. Ikke mange gangene det har skjedd siden jeg testet positivt. Lysten er BORTE, mye pga formen da...

Den lysten er på topp!!!! Vi har i grunn alltid vært meget aktive, så er som før i grunn. 3-7 dager i uka. Såklart litt opp og ned, men like mye 4 ganger som 6 ganger. :) ❤️

Ja, vi er fortsatt skikkelig forelska! Hehe!

1-2 ganger i uka er jo bra. Jeg er så sliten om dagen at alt av lyst er borte. Blir hvis jeg har energi til det. De to mnd jeg lå med ekstrem kvalme ble det to ganger ;) Sånn er livet. Og det er bare forbigående. Er ikke noe problem her hjemme. Har en veldig forståelsesfull mann ❤️
Signerer denne :) Har kanskje hatt sex 4 ganger dette året :D Er veldig unormalt for oss, men vi er vant til at sexlivet svinger litt, men ikke en så lang «low» periode har vi ikke hatt på de 12 årene vi har vært sammen :o Formen har vært dårlig, men er bedre nå så håper det kommer seg :) Blir jo fort noen mnd uten sex ettet fødselen også vil jeg tro.

Godt å lese at det ikke er unormalt :)
Derfor jeg mener det er "lite" er fordi vi har pleid å hatt sex 3-7 ganger i uken før :)
Men heldigvis er mannen forståelsesfull! :) er bare så uvandt at lysten ikke er der :o
Får håpe den kommer tilbake snart! :) blir jo en periode etter fødsel også med lite sex (det var ikke akkurat prioritering de første 2-3 mnd husker jeg) haha :p

Lysten er lite tilstede.. :-( desverre! Vi har alltid vært "aktive" på den fronten. Jeg kan ikke skylde på dårlig form heller, annet enn at jeg er generelt mer trøtt og sliten.. Jeg drømmer mye om han, og tenker på han på den måten - men når øyeblikket er der mister jeg lysten.. Vi har vel kanskje sex 1 gang i uka - mest for hans del..

Jeg har i også følt litt ubehag ved sex, vet ikke om det kan ha noe å si at babyen ligger så fryktelig langt ned i bekkenet at han tar mye plass der nedi..

Vi har gått fra totalt tørke i ukesvis til 2-3 ganger i uka nå! Deilig å kjenne at man har lyst igjen ❤️

Back
Topp