Lysten på nr 2.

Babywish89

Glad i forumet
Vesla er nå 8mnd og 12 dager. Og jeg har sååå lyst til å begynne prøvinga på lillebror/søster! Mannen er ikke enig, han vil ha tilbake kveldene våre med litt mer stabile kvelder med søvn på M og vi bare kan være voksne uten baby. Og jeg kjenner det sårer litt når han sier det. Vi var enige om at vi ikke ville ha mer enn 2 år mellom barna før vi fikk M, men nå har han snudd, og vil ikke starte prøvinga før M er 2 år :( Baah.. Vanskelig detta!

Flere som ønsker tette barn?
 
Tar gjerne to tette, om nr 2 kommer av seg selv ;) Må ned minst 10kg om vi skal få IVF
 
Ja! Har ikke fått tilbake mensen enda men bruker ikke prevensjon så vi får se når det blir. Men vi ønsker to tette.

Synd mannen din ombestemte seg, håper det går seg til :)
 
Har samme problemet her i gården. Mannen har alltid sagt at han vil ha 3, måner han usikker på om han i det hele tatt til ha 2. Og vi har vært heldige. Snuppa har vært snill som dagen er lang, foruten noen små perioder med søvnproblem, typ 1 uke her og 2 uker der. Prøver å si at nr 2 kan være bursdagsgave, da blir det 2 år i mellom, men han vil vente lenger
 
Huff. Dette er ikke et enkelt tema nei❤️ Prøv å la emnet bero i en periode og snakk om det du skrev her ved en senere anledning❤️ Gode klemmer
 
Vi tenkte at det er best med to tette slik at man ikke blir godt vant ;) bedre å bli ferdig med babytida ;)
 
Vesla er nå 8mnd og 12 dager. Og jeg har sååå lyst til å begynne prøvinga på lillebror/søster! Mannen er ikke enig, han vil ha tilbake kveldene våre med litt mer stabile kvelder med søvn på M og vi bare kan være voksne uten baby. Og jeg kjenner det sårer litt når han sier det. Vi var enige om at vi ikke ville ha mer enn 2 år mellom barna før vi fikk M, men nå har han snudd, og vil ikke starte prøvinga før M er 2 år :( Baah.. Vanskelig detta!

Flere som ønsker tette barn?
Gi han litt tid, kanskje han snur nå snart når han ser hvor raskt hun vokser og blir mer selvstendig :)
 
Back
Topp