Lyst?

Flykua

Betatt av forumet
Har dere sexlyst? 

Jeg har egentlig det, men har rett og slett satt hele livet mitt på pause frem til ultralyd 27 juni. Vet ikke hvorfor jeg tenker sånn, men jeg trener ikke, har ikke sex, og jeg tenker hele tiden at etter ultralyden-DA begynner jeg med alt!
Det hender jeg tar hånd om saken på egenhånd da:)

JA! Mannen er superhappy, og det er forsåvidt jeg også. Jeg var helt rabiat sist svangerskap også..

Jupp, men sist vi danset horisontal mambo så fikk jeg en skikkelig blødning som varte dagen etter og det frika oss ut litt..men skal ikke være noe i veien for å fortsette..bare kvier oss litt egentlig..

Jeg har ikke det spor av lyst. 
Og venter egentlig til overstått UL den 27. juni! 
Var igrunn litt sånn sist svangerskap også...

VELDIG av og på!
Hadde en dag eg måtte bare dra min kjære med meg på soverommet, for eg var rett og slett helt klar! Han sto og lagde seg kvelds, og eg fikk han til å legge alt fra seg!
For eg MÅTTE bare ha han!

Men stort sett har eg ikke lyst i det hele tatt! Nå er brystene sluttet å være så ømme, så nå gjør det ikke noe om han tar på de. Men tidligere så ble eg nesten helt dårlig av at han tok på meg..
Er ikke så gale nå, men har lite lyst om dagene egentlig...

Finnes ikke! Har ikke hatt sex siden 1 mai, den dagen denne babyen ble laget. Skal også sies at jeg går på Crinone, en vaginalgel som absolutt ikke innbyr til noe action der nede, lite delikate greier, usj!

lysten er så absolutt der! tenker på sex døgnet rundt, og er så klar, men da gubben kommer hjem fra jobb, og unga er lagt er jeg helt utslitt å vil bare sove :p men lysten er det ikke no galt med, og da vi har sex, er jeg i skyene :p hihihi

Lysten er visst enten/eller ser jeg :P 

Lysta er der, men er ikke alltid at jeg orker å ha sex. Noen ganger kan jeg bli uggen bare jeg ligger inntil mannen.
MEN en sjelden gang (dvs ca hver 10.dag) bare MÅ jeg ha ham!
Da kommer han i en fei, siden det er så lenge siden.. Stakkars mennene våre ;)

Jeg har mest lyst til å sove...

Har lyst på sex, men luktesansen min har klikka, så jeg blir kvalm av luktene hans :-/ jeg røykte før jeg ble gravid, nå klarer jeg ikje når han lukter røyk, han kan vaske seg og pusse tennene flere ganger, men syns han stinker fortsatt. Når han er ny dusja, føler jeg han lukter alt for mye såpe ( har prøvd å bytte ut såpa). Merkelige greier:) så blir ikke så mye senge kos på oss.... Er også litt redd for å ha sex, redd jeg skal begynne å blø å få panikk....

Lysta er der, men kreftene er ikke der :/ desverre.. Jeg føler meg tom for energi om dagen, og det er så slitsomt. Kommer hjem fra jobb, og er mest klar for å sove på sofaen.. Innimellom kommer energien da :P Rart det der..

Nei, absolutt ingen gnist hos meg. Får vondt av mannen min da, men håper det blir bedre med tiden :/

Hehe, ja om sexlysten er der. Nei kan ikke si det. Har lyst på sex, men samtidig ikke, og jeg sliter mye med kvalme og føler meg som et dass, jeg prøver så godt jeg kan, men det er ikke det samme. og kjenner jeg blir dårlig av tanken.
Men de dagene jeg er i form så prøver jeg for den stakkars sambo sin skyld:P

Sist svangerskap var jeg langt på vei før jeg ble aktiv i halmen igjen, men syntes synd på sambo hver kveld han ikke fikk noe :p 

Jeg hadde ikke det mens sambo fortsatt var hjemme, men det var mye pga soppinfeksjon
Nå er han reist på sjøen og jeg rekner med når han kommer hjem om en mnd så er sexlysta der igjen ;) hvertfall for en uke eller to

Nei dessverre ikke. Men savner kosen, nærheten og sovingen sammen. No sovner eg på sofaen og han vekker meg og eg legger meg i sengen, lenge før normal leggetid =P 
Håper det snur i ferien :-) 

Back
Topp