Lyst...

MiniogKnøttet

Forelsket i forumet
Har dere noe som ikke frister eller smaker godt fortiden og noe dere har veldig lyst på?

Her begynte det tidlig med at kaffi ikke smakte noe godt lengre, enkelte dager er det ingenting som frister og idag har jeg veeldig lyst på salte bjørner.
Syntes det er mye mer merkbart denne gang enn sist jeg gikk gravid.

Noen andre som har det slik allerede?

Jeg ble veldig lei meg idag da taco ikke var så godt lenger

Ellers så har jeg problemer med sunn mat.. Helt håpløst. Har bare lyst på loff, pizza, snop osv.

Det rareste må være at jeg blir kvalm hver gang jeg spiser, så jeg må hive innpå med Tyrkisk pepper etter hvert måltid

Jeg har ikke noe jeg MÅ ha.. Det er heller sånn: "det vil jeg IKKE ha, det vil jeg IKKE ha, det smaker dritt, det lukter ikke godt" :P haha.. ingenting frister med andr ord;)

Sjakkruta skrev:
Jeg ble veldig lei meg idag da taco ikke var så godt lenger

Ellers så har jeg problemer med sunn mat.. Helt håpløst. Har bare lyst på loff, pizza, snop osv.

Det rareste må være at jeg blir kvalm hver gang jeg spiser, så jeg må hive innpå med Tyrkisk pepper etter hvert måltid

Akkurat sånn har jeg det også..merkelige greier! Er kjempe sulten, men med en gang jeg har spist, så blir jeg litt uvel og kvalm..! hmm..et graviditetstegn altså? Så gøy!=) Det er mangelvare av her i gården med andre ord.

Masala skrev:
Jeg har ikke noe jeg MÅ ha.. Det er heller sånn: "det vil jeg IKKE ha, det vil jeg IKKE ha, det smaker dritt, det lukter ikke godt" :P haha.. ingenting frister med andr ord;)

Samme her, eneste som går ned uten å tenke "blæææ" er Biola.

Maisi skrev:

Masala skrev:

Samme her, eneste som går ned uten å tenke "blæææ" er Biola.

Biola var ingen dum ide:)
Jeg har funnet ut at juice går ned på morgenen:)

Dent går ned på høykant her i gården. Jeg prøver å begrense meg så jeg kjøper bare en eske av gangen, jeg må bare dra på butikken oftere ;)

Har hatt lyst på skive med skinke, majones, agurk og tomat
på i flere dager nå.
Og jeg liker ikke en gang tomat Laughing
Handla inn alt i dag, og lagde meg 2 store skiver i sta, men klarte bare på en og en halv.
Ville nesten gråte da jeg ga resten til Reidar.
Kjenner enda at jeg har lyst på resten av den skiva enda jeg er kjempemett
:P

Kokkosbolle, kokkosbolle og mer kokkosbolle!!!!!!!
Heldigvis inneholder en kokosbolle bare 60 kalorier.
;)

Sånne salte kjempeklumper (troor det heter det) Før så fikk man de bare èn og èn, men nå har jeg jo oppdaget de på pose og de er jo sååå gode så blir ofte med en sånn pose når jeg er på butikken altså!

Helenpia skrev:
Har hatt lyst på skive med skinke, majones, agurk og tomat
på i flere dager nå.
Og jeg liker ikke en gang tomat Laughing
Handla inn alt i dag, og lagde meg 2 store skiver i sta, men klarte bare på en og en halv.
Ville nesten gråte da jeg ga resten til Reidar.
Kjenner enda at jeg har lyst på resten av den skiva enda jeg er kjempemett
:P

Haha, denne var fin....
Jeg sitter nå her og venter jeg spent på de salte bjørnene mine som er på vei hjem fra butikken:)

cherrytomat,baconost,kjøttdeig og sviskeyoghurt e d for øyeblikket

å må ha nå salt når æ e kvalm...slik va d sist gang å...huske æ prøvde d da snuppa va nån mnd..va så kvalm da..men da hjalp d ikke...
men så nån skreiv at man får kjempeklumpa i posa  nu :D må ha....hehe

Jeg ble lei meg når lasagne ikke var så godt lenger

Og vanlige wienerpølser var visst veldig sterke (fikk halsbrann av de)

Peanøttsmør spiser jeg egentlig til frokost nesten hver dag. Men mini spiste det i går,og det var en kvalm lukt...

Jeg var sjokoman før og måtte alltid ha noe søtt på kvelden... Det suget er borte.. vil ikke ha sjokolade eller annet godis utenom salte ting. Er egentlig bare glad for at søtsuget er borte :) men er derimot mer sulten og lyst på mat hele tida. Vil helst ha mat med litt ordentlig smak på. Også har jeg hatt lyst på ostekake i flere dager nå, men har ikke gjort noe med det enda..

Back
Topp