lyst til å teste igjen jeg

vevina

Forumet er livet
har jo ikm til fredagen, så har en test spart til da eller en dag eller to etter, sånn for sikker hets skyld[;)][:D] hehe

men har så lyst til å teste enda en gang.....bare for å sjekke at jeg fortsat er gravid lisom[&:][:)]

er jo leeenge til fredagen

hehe er litt teit ja.....[8D]
har fem positive tester liggenes på badet da, inkludert en cb og en cb digital.

Skjønner deg veldig godt jeg[8D] tror jeg tok 7 tester den dagen jeg fikk positivt og dagen etter også tok jeg en test igjen i dag,hehe [:D] Men er veldig godt å kunne "forsikre" seg litt etterhvert som dagene går [:)] Tror nok ikke de 8 testene er en av de siste [:D] kommer nok til å ta en gang til før uke 12[8D]

Haha egentlig litt latterlig,meeeen det er jo en liten forsikring [;)]

hehe, godt å vite at jeg ikke er den eneste da[:)]
eneste kjipe er at det blir litt dyrt etterhvert[;)]

Jeg har noen liggende som jeg tenker å ta sånn av og til, bare for å forsikre meg om at alt står bra til [;)]

Jeg har tatt to, det var mannen som krevde det da, sånn i tilfelle den minimale sjangsen for at testen viste feil...

har 9 stk til liggende på badet, så jeg kan jo... men føler ikke behovet.
(som langtidsprøver med testomani, tester før ikm, så er det greit med store pakker med billigtester....)

har lyst, men kommer ikke til å gjøre det... legen har bekreftet det og det er nok for meg [:D]

ja, kommer nok til å roe meg litt når jeg har fått vært hos legen. tenkte je gbare skulle vente til etter ikm med å bestille time, bare for å være heelt sikker på at mensen ikke kommer.

det her er så uvirkelig enda[:)]

ble med sambo på apoteke i stad, for han skulle ha allergitab. Jeg står ved testene og han kommer bort å sier. - Nei, trenger ikke flere sånne nå.
Kjente jeg ble skikkelig lei meg [8D] ville jo bare se hvor sterk streken ble [&o]

ORIGINAL: Bina

ble med sambo på apoteke i stad, for han skulle ha allergitab. Jeg står ved testene og han kommer bort å sier. - Nei, trenger ikke flere sånne nå.
Kjente jeg ble skikkelig lei meg [8D] ville jo bare se hvor sterk streken ble [&o]

*klem*

ORIGINAL: vevina

ORIGINAL: Bina

*klem*

hehe. tenker på det nå er det jo bare tull [8D] tok en test for to dager siden. hehe. så det går bra *fnise*

kjære deg du er gravid, prøv å nyt det, vi kan jo ikke gjøre annet en å tenke positiv .

hihi, blir så fnisete når jeg tenker på at jeg er gravid[:)]

Jeg har faktisk bare tatt en test... Men nå er det 2 uker siden je skulle hatt mens... Så hadde blitt veldig overasket om testen viste feil[;)].

trur litt av grunnen til at jeg vil teste er at jeg ikke skulle hatt mensen enda, men i morgen er den dagen og når mensen uteblir, blir det bare enda en ting som gjør det litt virkeligere.

hehe også måtte jeg ta en test i dag å da[8D]
GRAVID
2-3[:)]
så nå begynner det å gå opp i knotten her å[;)]

jeg har så lyst til å fortelle ALLE om det!!

Back
Topp