Lyst til å ta over statusoppdateringstråden?

MrsMeoh

Gift med forumet
Hei jenter.

Er det noen av dere som kunne tenke seg å overta statusoppdateringstråden? :)

Selv om jeg storkoser meg med å redigere og styre med den, så merker jeg at den "faller bort". Både pga litt datatrøbbel, og fordi jeg har lengre perioder hvor jeg ikke bruker pc i det hele tatt, og da synes jeg det blir litt feil å tviholde på denne tråden, da det er en tråd som må oppdateres ofte skal det være vits i den. Samt at jeg pr i dag ikke driver med assistert befruktning selv - så jeg tenker at det er rettere at noen som driver aktivt med ass.bef styrer og har oversikten med tråden..

Det er en del jobb, i perioder er det mye, mens i perioder er det nærmest ingenting, så man må innom og "se an" med jevne mellomrom.

Noen som melder seg? :)

Kan godt melde meg jeg. :)

Kjempefint om du kan ta over, Plexy :)

Jeg syns det er fint å ha en oversikt over hvor i prosessen alle er.

Gratulerer med veslejenta MrsMeoh <3 Håper d går bra med dere selv om hun kom i tidligste laget

Beklager sent svar, dagene er litt fulle ;)

Kan godt melde meg jeg. :)

Herlig Plexy! Da er det bare å slå seg løs. Ordner du selv med "avklistring" av den eksisterende tråden, slik at du kan klistre din, eller vil du at jeg skal ordne med "avklistringen"? Om du kopirer tråden "min", eller om du oppretter en ny er selvfølgelig helt opp til deg - it is your time to shine ;) Lykke til :D

Gratulerer med veslejenta MrsMeoh <3 Håper d går bra med dere selv om hun kom i tidligste laget

Takk så mye for det :) Det går bra med henne, hun er ei sterk lita frøken :)

Herlig Plexy! Da er det bare å slå seg løs. Ordner du selv med "avklistring" av den eksisterende tråden, slik at du kan klistre din, eller vil du at jeg skal ordne med "avklistringen"? Om du kopirer tråden "min", eller om du oppretter en ny er selvfølgelig helt opp til deg - it is your time to shine ;) Lykke til :D

Skjønner det ja ;) Jeg kan godt ordne med det. Kopierer din liste og fortsetter bare å fylle på. Blir å ordne i morgen tenker jeg, driver å legger gulv i kveld :D

Takk så mye for det :) Det går bra med henne, hun er ei sterk lita frøken :)
Så godt å høre MrsMeoh.. Endelig er du i mål, du er blitt mamma <3 Det unner jeg deg av hele mitt hjerte etter en lang kamp, håper du får en koselig barseltid.

Back
Topp