Lyst til å møte unge (20 åra) mødre i Oslo?

Blir det en 11? eller har noen andre et annet alternativ?
 
Gjerne den 11 for meg, men er åpen for annet om det var noen som ikke kunne da. Er jo noen som jobber på hverdagene og andre som ikke kan i helgene, så da er det vell uansett noen som ikke kan.

Håper det passer for mange den 11! :)
 
Jeg kan ikke mandager, siden jeg jobber fra 10-18. Men sant det de sier, sikkert alltid noen som ikke kan :p hehe. Jeg kan henge meg på den neste om det blir noe :D
 
Jeg kan ikke mandager, siden jeg jobber fra 10-18. Men sant det de sier, sikkert alltid noen som ikke kan :p hehe. Jeg kan henge meg på den neste om det blir noe :D
Men du jobber vel ikke bare mandager? jobber vel alle ukedagene? Jeg jobber ikke, og har ikke noe som gjør at jeg ikke kan flytte dagen om du har fri en dag..?
 
Jo for det meste, men da er det ikke bare mellomvakter. men har fri annenhver onsdag, så fri den 13 foreks :p
 
Jo for det meste, men da er det ikke bare mellomvakter. men har fri annenhver onsdag, så fri den 13 foreks :p
åhja, for meg er det samme om vi har det på onsdag eller mandag. men kan jo bare snakke for meg selv ;) Så hva sier dere andre?
 
13 går bra for meg. Er jo sykemeldt, så det er ytterst sjeldent det ikke passer for meg ;)
 
;)
 
Her var det ikke mange som svarte nei.. Onsdagen skal jeg til fotograf, men det er ikke før 4, så om vi kan møtes i 12 tiden hadde det vært bra. Noen som har noen innspill?? :)
 
12 kan bli i tidligste laget for oss, kan vi si halv 1 eller 1 i stede?
 
Neei, det var du som kunne alle dager, men helst ikke onsdager. Og Camilla som kan ingen dager bortsett fra osndager. Skikkelig synd da att en av dere ikke kan uansett da! Hva gjør vi da? Mandag eller onsdag?
 
så ut som det ble onsdag dessverre.. :p snakket med siri
 
Så det blir onsdag trettende, klokken 13 på Storo storsenter- Jordbærpikene?? :)
 
Hei jenter. Kom hjem til en febersyk unge idag :( håper så inderlig at hu blir frisk til onsdag. Så lyst til å møte dere!
 
Krysser fingrene for at det er sånn 24 timers ting! Kjedelig hvis du ikke kan komme! :/
 
Back
Topp