Lyst til å møte unge (20 åra) mødre i Oslo?

Da ser det ut til at vi skal ha et treff den 8.mars på jordbærpikene, som ligger på Storo senter! :) Håper så mange som mulig kommer;)
 
Da ser det ut til at vi skal ha et treff den 8.mars på jordbærpikene, som ligger på Storo senter! :) Håper så mange som mulig kommer;)
 
Hei. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å møte noen andre som er jevnaldrene med barn.
Har en datter på 5 måneder, og er 22 år.
Flere som vil møtes?

Hei! Jeg er 24 og har en gutt på tre :) er det bare folk med bebiser og som er i permisjon som skal møtes? Eller er det for oss med litt eldre barn også? Jeg studerer og vi har INGEN venner med barn, så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen.. Har bodd i Oslo i snart tre år, er opprinnelig Vestlandet :)
 
skulle vi sagt kl. 1?
Gjør ikke meg noe om det er mødre med eldre barn også;) Blir gjerne kjent med flere mødre jeg, kjenner ikka alt for mange med barn:)
 
Hei! Jeg er 24 og har en gutt på tre :) er det bare folk med bebiser og som er i permisjon som skal møtes? Eller er det for oss med litt eldre barn også? Jeg studerer og vi har INGEN venner med barn, så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen.. Har bodd i Oslo i snart tre år, er opprinnelig Vestlandet :)
Jeg lurer på det samme.. Er også student og har en datter på 2 år :)
 
Hei! Jeg er 24 og har en gutt på tre :) er det bare folk med bebiser og som er i permisjon som skal møtes? Eller er det for oss med litt eldre barn også? Jeg studerer og vi har INGEN venner med barn, så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen.. Har bodd i Oslo i snart tre år, er opprinnelig Vestlandet :)
heihei. jeg synes at jo fler jo bedre! Dere med eldre barn kan hjelpe oss med mindre, dere har vært igjennom det vi er igjennom nå så alle kan være med i samtalene. bare å henge seg på! sees der! =)
 
Jeg lurer på det samme.. Er også student og har en datter på 2 år :)
vil du være med, så heng på :D som jeg sa så kan vi som har yngre barn lære av dere med eldre =) og alle har hatt en baby så vi finner alltids noe å snakke om =)
 
Da sier vi 08.03.13. kl 13.00 på StorO senter- Jordbærpikene! =) Håper alle dukker opp!
 
Jeg vil også gjerne være med, men jobber :(
Er 21 år med en jente på 10 mnd + at jeg er gravid :p

Si ifra om det blir fler treff :D
 
Si ifra hvis det er flere møter :) Bor i oslo, er 21, blir 22 i høst og sønnen min ble ett år i januar :)
 
Hoff, blir helt lei meg nå. Fikk innkalling til fødselforberedende kurs hos jordmor, selvfølgelig den 8 mars. Av alle dager måtte det være den ene dagen det er treff... :(
 
Vi kan sikkert flytte dagen, hvertfall for min del ;) hva med den 11? det er mandag.
 
Det hadde vært supert! Har virkelig lyst til å være med! :D
Den 11 passer for meg. Passer det for dere andre som vil være med?
 
Passer ikke her :( jobber fra 10-18
 
Hei! Jeg er 21 og har en son på 17 måneder. Vil veldig gjerne treffe andre unge mødre. Problemet er at jeg kommer fra utlandet og har bodd i Norge i 1,5 år. Jeg snakker engelsk og kan ikke norsk, men jeg forstår litt...
Bor i Oslo sammen med mannen min.
 
Hei! Jeg er 21 og har en son på 17 måneder. Vil veldig gjerne treffe andre unge mødre. Problemet er at jeg kommer fra utlandet og har bodd i Norge i 1,5 år. Jeg snakker engelsk og kan ikke norsk, men jeg forstår litt...
Bor i Oslo sammen med mannen min.
hvilket land er du fra? :) Jeg personelig er ekstremt dårlig i engelsk, så vet ikke hvor mye jeg får sakt på det språket. men skjønner du norsk? for om vi prater på norsk, kanskje du kan svare på engelsk? =)
 
Back
Topp