Lyst til å møte unge (20 åra) mødre i Oslo?

neinei. men da er jo det greit. Når kan dere andre?
 
Funker for meg regner jeg med :)
Har foresten termin den 2 oktober, venter en gutt :D
 
Det blir noe av den 22 eller? :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ja, om ikke de andre kommer så sees vi hvertfall. Hvor på senteret skal vi møtes? Et lett sted å finne da!
 
Forresten, kan vi møtes 14.00 eller 12.30 ? for frøkna spiser 13.00.. så må enten ha tid før for å gjøre klart, eller spise hjemme først.. =)
 
Jeg skal prøve å komme, men han har kolikk, så om jeg ikke får sove noe så kan det hende jeg dropper det. Møtes helst 14.00. :)
 
Da sier vi kl 14 da :) hovedinngangen eller? Rett ved siden av mester grønn :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Aldri vært der før, så hovedinngangen høres ut som ett enkelt sted å finne! :)
 
Hehe, flott :) Da ses vi der ;)
 
Ja, det gjør vi. Håper Det går greit i natt! Det hjalp oss når vi bar Blue Alexa på magen. Om du legger hode hans i hånda di og så legger du beina på hver side av armen din. så rumpa er mot albuen, så gynger du opp og ned. Dere har kanskje prøvd det. Vi kaldte det apegrepet, hehe. Om dere snur han at han har hode ved albuen og magen ved hånden din kan du bruke håndbaken på å masere magen hans. husk å gynge opp og ned. Lykke til i natt!
 
Har prøvd det ja etter tips fra legen. Funker litt, men han roer seg best når vi setter han i bæreselen og går rundt med han. :)
 
Hei jenter, når blir det neste møtet? =D
 
Heii :D jeg kan nesten når som helst, utenatt 3-17 juli, da jeg er på ferie :p når kan folk? :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hva synes dere forresten om å møtes hjemme hos noen?
 
Begge dagene funker her :) kan gjerne ta det hjemme hos noen, om noen vil :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Eller vi kan dra på åpen barnehage, det likte blue veldig godt! men da må det blir torsdag ;) vi var på disen gård, likte oss der. om noen vil bli med? Da kan barna leke litt, men blir ikke noe eget foreldre ting for oss da. om ikke vi leker litt der og så drar et sted å setter oss etter på? om ikke dere synes det blir for lenge?
 
Høres veldig bra ut! Har ikke vært på åpen barnehage ennå. :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp