Lyst til å begynne babyshoppingen! :P

Kan hende jeg begynner ved 12 uker ja.. Men siden jeg mistet 6 uker på vei sist så tør jeg ikke helt enda nei :p

Jeg også klør så i fingrene etter å handle noe søte babyting! Men får vel smøre meg med tålmodighet til 12 uker ihvertfall :)

Jeg skal prøve å vente til uke 12:) men det blir vel kanskje til at jeg begynner så smått å hekle et vogntoget etter UL i uke 9:)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg tok en liten bråsjans og kjøpte et bittelite klesplagg til det kjønnet jeg tror er i magen :D

Tenker som så, tar jeg feil, så kjenner jeg mange som får barn hehe så da kan den bli gave istedet :))

Jeg tok en liten bråsjans og kjøpte et bittelite klesplagg til det kjønnet jeg tror er i magen :D

Tenker som så, tar jeg feil, så kjenner jeg mange som får barn hehe så da kan den bli gave istedet :))
Det gjorde jeg med nr 1 også ogmjeg hadde jaggu rett:D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Vi kommer til å vente litt, men kommer til å kjøpe et par mini converse sko når vi er i Tyrkia :) (uke 7-9)
Så artig, koselig å kjøpe et "symbol" :)
Så et bilde på nett der man så et par fra knea og ned, begge hadde converse også sto det et par mini i midten..artig måte å fortelle nyheten på..hvertfall på facebook og sånt! ;)
Klart man sitter igjen med et par miniconverse hvis det skulle gått dårlig, men jeg begynner å tenke at man kan jo faktisk gi bort, kaste eller selge det man har kjøpt så lenge det ikke er noe stort. Burde kanskje ikke starte svangerskapet med å være forberedt å det verste heller :)

Vi kommer til å vente litt, men kommer til å kjøpe et par mini converse sko når vi er i Tyrkia :) (uke 7-9)

Ååå, så kos :) det har jammen jeg kyst til å kjøpe også. Men jeg reiser jo fra gran canaria når jeg er i uke 6, så kanskje veeeel tidlig ;)

Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3

Vil begynne snart. Klarer ikke vente helt til uke 12 tror jeg;-)

Etter å ha visst at jeg er gravid i bare noen dager begynner det å driste veldig å kjøpe noe, men bare surfing foreløpig heldigvis ;)

Jeg har kjøpt, jeg har kjøpt ;) klarte bare ikke å dy meg ;) og disse skal jeg (vi) bruke da vi legger ut morroa på face ;) jeg har vokst opp/ bodd på en øy i 15 år, så er vokst opp i slike sandaler. Har endelig fått overbevist gubben om at det er nydelig å gå i når vi er på ferie ;) så tenkte at et bilde med alle 3 sandalparene gjør seg fint på face :) kjærestens i str 47, mine i str 34 og Bitteliten sine bittesmå :)

ImageUploadedByBV Forum1381272909.583611.jpg

Måtte kjøpe et lite symbol dagen etter at vi testa +. Og så kjøpte vi en nasjonal bluse på tur til utlandet i forrige uke :) Klør i fingrene!

Koselig.. Har ikke handla enda, men..

Da jeg ble gravid med gutten kjøpte jeg vogn i uke 5(!) ☺️

Koselig.. Har ikke handla enda, men..

Da jeg ble gravid med gutten kjøpte jeg vogn i uke 5(!) ☺️

Jeg har kjøpt, jeg har kjøpt ;) klarte bare ikke å dy meg ;) og disse skal jeg (vi) bruke da vi legger ut morroa på face ;) jeg har vokst opp/ bodd på en øy i 15 år, så er vokst opp i slike sandaler. Har endelig fått overbevist gubben om at det er nydelig å gå i når vi er på ferie ;) så tenkte at et bilde med alle 3 sandalparene gjør seg fint på face :) kjærestens i str 47, mine i str 34 og Bitteliten sine bittesmå :)

Vis vedlegget 34233

Såå nusselige :D

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Jeg kjøpte litt og litt gjennom svangerskapet. Skrev ned på lista hva jeg hadde tenkt å kjøpe og da ting kom på tilbud så kjøpte jeg det. Det har vi spart på masse på. Ble masse googling opp gjennom. Noe har blitt handlet på nett, andre ting i butikk. Når man blir høygravid er det veldig deilig å slippe å gå ut for å handle. Selv om jeg har alt til babyen kommer og om det skulle bli sånn at jeg mister, så blir ingenting byttet. Da blir det spart til nestemann.

Back
Topp