Lyst t å slutte..

Ju9ta

Forumet er livet
På p-pilla jeg..[8|] Men ikke for å bli gravid...
Vet ikke om jeg tør...[&o]
Men nå har vi ikke såååå mye sengevals at d gjør noe da.. Tror søren meg d er 3 uker sia sist jeg..[8|]

Lej av å fylle kroppen med hormoner og tull, og nej, jeg vil ikke ha no spiral trykt oppi høna mi..[8D][:-]

Men som sagt,vet ikke om jeg tør...

Har p-piller for 2 mnd til egentli, meeen what to dooooo???
Ikke så veeeldig keen på å bruke kondom heller, men må i så må vi..Ikke no å gjøre med d..

Tror kanskje jeg ble enig med meg selv her nå..[8D] 
Takk for at du gidda å lese...[;)]

Hahaha..
Egentli så ser jeg at dette ble et heeeelt meningsløst innlegg, men siden d ble et heeelt meningsløst innlegg, så skal jeg la d ståååå..[8D][8D]

hihi[:D][:D] sikker på at der ikke er en litn del av deg som vil bli mamma igjen da???

du vet jo det der med å bruke kondom hver gang, hvem gidder d da når man r midt oppi det??? hehehe[;)]

Hihi, godt du ble enig med deg selv[:D]
Synes p-piller er noe dritt. Glemmer alltid å ta dem jeg[&:].Gidder ikke begynne på noe annet heller nå. Vil jo ha en til om ikke så sinnsykt lenge til[:)] (1-2 år ca.) ((eller før[:D]))

jeg skjønner hva du mener...
har selv ikke begynt etter fødtselen enda, de ligger på badet men har ikke lyst til å ta de...

du får bare  hoppe av i svingen, [8D][8D][8D] noe som aaaaaaaaaaaalltid er en veldig trygg prevangsjon[8|][8|][8|]

har ikke brukt kondom på snart 5 år jeg[:)] hoppe av i svingen har nå funka fint her,hehe..men nå som jeg sier det...skrur tia tilbake...(begge di 2 siste barna var planlagt[:)])

Næææh,er ikke helt gira på å gå gravid å bli mamma på nytt igjen nej... Desverre..
Vil jobbe å sånt først, og starte prøvinga om et års tid eller så..

Å så vil jeg aller helst ha flytta hjemt trøndersk jord igjen, få kjøpt oss leilighet eller hus først og..[;)]

Jeg hopper av i svingen.. Hva er det du sier?? ER det ikke trygt?? [:D][:D]
Vel, det r vel for jenter som liker å leve farlig da.. hehe.. Har ikkje fått mens enda .. Eller??? Hihi
Tuller bare..[;)] Nei, p-piller er nå dritt, sluttet på di og fikk Johannes, hehe..
Skal vel få meg spiral snart... [8|]

ORIGINAL: Gabriela

hihi[:D][:D] sikker på at der ikke er en litn del av deg som vil bli mamma igjen da???

du vet jo det der med å bruke kondom hver gang, hvem gidder d da når man r midt oppi det??? hehehe[;)]

Den der kan jeg signere! [8|] [&o] Går med nærvene konstant i spenn om dagen, men finne ingen bedre løsning. [:D]

prevansjon??? hva er d da?????[8D]

*fniiis* Aner ikke, aldri hatt bruk for.

ORIGINAL: Helene...

[:D][:D][:D] hvertfall ikke tatt i bruk på en go stund nei...

har bare brukt ballongen etter Thea ble født..
det er skiiiiiiiiiiiiiikkelig turn off[:'(][:)]........

har jo nesten ikke lyst på kos i det hele med tanke på den jæææææævla ballongen[:'(][:)]..

ORIGINAL: ida mor

ORIGINAL: MinniMe

jeg skjønner hva du mener...
har selv ikke begynt etter fødtselen enda, de ligger på badet men har ikke lyst til å ta de...

du får bare  hoppe av i svingen, [8D][8D][8D] noe som aaaaaaaaaaaalltid er en veldig trygg prevangsjon[8|][8|][8|]
hehe det funke no her[:D]

tørr ikke mer av det[:)]...
ble gravis slik,den gangen jeg tok abort[&o]...
dårlig minne[&o]..

Skal kjøpe meg den Pearly som SofiesMamma har anbefalt og snakket om..[:)][:)]

Hva er det? *nysgjerrig* ;)

ORIGINAL: Ju9ta

Skal kjøpe meg den Pearly som SofiesMamma har anbefalt og snakket om..[:)][:)]

Lyst på det jeg og, eller ladycomp, men er jo så dyrt. [&o]

ORIGINAL: Little Jo

Hva er det? *nysgjerrig* ;)

http://www.buenaventura.no/pfc4.html [:)]

ORIGINAL: Helene...

[:D][:D][:D] hvertfall ikke tatt i bruk på en go stund nei...

Kremt, nei, fortsatt aldri. [&:] [:D]

huff...jeg har babycomp....noe alle ladycomp....
men hvis du ikke husker pilla husker du ikke ta tempen heller...
ialefall min erfaring.....fant den igjen her just når jeg holder på å pakke ale tingene...

Back
Topp