Lyst på Sjokoladekake, sjokolade og smågodter,is :P??

Nei det kan vel diskuteres, kommer vel an på mengden ;)

Jeg er sjokoladegris uten like og både jeg og andremann var store da han ble født så har en plan om å være strengere med meg selv dette svangerskapet.

SPISER DU/ DERE HVER DAG NOE SJOKOLADE, IS, KAKER?
Kaker er jo unnskyldt, mye bursdags selskaper, altid noe å feire..
Er kaker unnskyldt?? Vi feirer noe å da er d kaker,hehe!

Er så glad jeg ikke har no søtsug. Er ikke glad i sjokolade, ikke kake og ikke brus. Meen, spiser for mye mat dog, så der er min last...

Mye sukker å fett gir store barn som skal ut, tenk på det neste gang du får suget. Det hjelper i allefall meg:p

SPISER DU/ DERE HVER DAG NOE SJOKOLADE, IS, KAKER?
Kaker er jo unnskyldt, mye bursdags selskaper, altid noe å feire..
Er kaker unnskyldt?? Vi feirer noe å da er d kaker,hehe!

Har jo ikke hatt særlig lyst på søtsaker mens jeg var dårlig, men nå som jeg er bedre er søtsuget tilbake for fult, men jeg prøver å være streng med meg selv, skal prøve nå fremover i hvertfall :P

Har heldigvis ikke så søtsug, men av og til kommer den og da prøver jeg å spise frukt istedenfor! :) Ikke alltid like lett å velge frukt når man egentlig vil ha sjokolade! :p

Mye sukker å fett gir store barn som skal ut, tenk på det neste gang du får suget. Det hjelper i allefall meg:p
Var matvrak sist. Spesielt sjokolade milkshake å jeg født en på 3490. Vil ikke kalle det stort;)

Huff... Har lyst på noe hele tiden, og det er jo slettes ikke bra for barnet i det hele tatt! Prøver å være flink, men sliter på kvelden når jeg sitter for meg selv;)

Tror jeg spiste et brett med kanelboller i uka forrige gang, pluss en hel del annen nei-mat... jentungen veide ikke så mye egentlig, under 3500 (hvis jeg ikke husker feil) på overtid :p men det betyr jo ikke at det ikke er usunt da. Både for bebis og for meg... Har et enormt søtsug denne gangen også, og jeg som vanligvis ikke spiser noe særlig godis... må rett og slett bli flinkere...

Stort søtsug her og.. Men prøver å begrense meg.. Ikke alltid like lett da.. :-p

Vi skal være glade vi som er fin å slank og slipper å få fett her å der på kropppen :P
Verre med dem som sliter å har en kropp som får fort fett på kroppen!

Jeg prøver å begrense meg, men det er IKKE lett :p

Jeg er vanligvis streng med meg selv og spiser lite søtt, men i svangerskapet har det vært vanskelig. Det blir litt søtsaker så og si hver dag, men jeg prøver å holde meg under 100 kcal i søtsaker. Det blir selvsagt litt mer i helga. Grete Roede anbefaler 50 kcal søtt hver dag til de som slanker seg, evt kan de samle opp og spise det i helgen i stedet. Poenget, og filosofien bak det, er at de fleste trenger litt søtt hver dag for å ikke gå bananas i godtebutikken. Jeg synes også det hjelper å spise hver tredje time, og tenke litt over sammensetnignen av måltidet. Jeg blir mer mett av ett par grove skiver eller kylling og avokado enn kanelbolle og horn med ost og skinke. Jeg har selvsagt lyst på mye mer godteri enn jeg spiser, men tenker på den gangen jeg gikk Grete Roede kurs i 2006 og kom ned i drømmevekten. Har ikke lyst til å slite med vekta etter babyen.

Back
Topp