Lyst på søtt eller salt-jente eller gutt i magen?

majjan

Glad i forumet
Marshmallows 2022
De sier at har man lyst på salt er det gutt, søtt er det jente, har dere merket noe til dette enda?
Forrige svangerskap hadde jeg bare lyst på masse salt mat, liker vanligvis søtt men det fristet ikke med godteri/is/sjokolade i det hele tatt og det var riktignok en gutt! Denne ganger er det helt likt, spiser eggerøre till frokost feks. Elsker vanligvis frokostblanding med søt frukt i, men det klarer jeg ikke å spise nå.

Når jeg var gravid med gutta så hadde jeg veldig lyst på snickers is og eventyrbrus
Denne gangen er det ingenting som frister enda. men det kommer vel etterhvert:laughing025

Jeg vil bare ha salt omtrent, men har hatt kvalme fra veldig tidlig av. Så med andre ord; gutt og jente? :hilarious:

Hehe ja då er det vanskelig å si. Har også vært kvalm begge gangerne, men mest når jeg er sulten og så slipper det når jeg får i meg mat.

Vil ha salte ting, men det tror jeg egentlig bare har sammenheng med at jeg er kvalm å gjøre. Er jeg kvalm ellers har jeg også lyst på salte ting :p

Hadde ikke lyst på noe søtt sist, det ble jente.
Og kaffen smakte pyton.

Denne gang har jeg ikke merka stort til slikt enda.

Ville ha salt sist og tålte ikke tanken på sjokolade og da ble det gutt, nå vil jeg verken ha salt eller søtt pga kvalmen..

Hadde lyst på sunne ting med jentene. Mye søtsug med guttene Denne gangen merker jeg ikke noe spesielt i grunn.

Back
Topp