Lyst på nytt hus...

*MissMe*

Gift med forumet
Her vi bor er det 10km ned til bygda, skole jobb, bhg osv.. Da må vi alltid kjøre ungene til alt. Dessuten er det hele vannsaken og halvkjipe naboer...[:'(][:'(]

Kunne tenkt meg å bo et annet sted.. Liker plassen og huset, men kunne ønska meg at ungene kunne gått til skolen selv etterhvert... Der er det gangavstand til både skole og bhg. De har velforening som steller istand sy-kurs, spillekvelder, høstfest, arrangeenter for barna osv, osv... Prøver å snu tankene til mannen mot nytt hus i ei lita bygd 8km herfra...

*Drømmer*[:D]

(Inspirert av hustråden til skjønningene)[8D][8D]

Gleder meg til jeg endelig har funnet meg det stedet jeg og mine kommer til å slå oss til ro. Og du sier noe der; kjekt om ungene har mulighet til å gå til skole, venninner og diverse aktiviteter selv enn at man må kjøre dem til enhver ting de skal på..

Selv om drømmen min er å bo usjenert og ikke midt i byen så trenger jo ikke det bety langt fra alt og alle... [8|]

Håper du får overtalt mannen etterhvert [;)] Vi jenter er som regel gode på sånt.. [;)][:)]

ORIGINAL: ..christine..

Vil du flytte fra Odda missme? Hvor vil du da? *spent*[;)]

Jeg bor ikke i Odda da.. Jeg bor ca 10km utenfor. Jeg kunne tenke meg å flytte til ei bittelita bygd rett oppi høgget her..[;)]
Fremdeles i samme kommunen..

Blir spennende fremover! Skjønner godt dette med unger og skolevei! [;)]

ORIGINAL: Vand

Blir spennende fremover! Skjønner godt dette med unger og skolevei! [;)]

Helt enig[:)] Hadde vi visst i dag at vi vil bo her fremover så ville jeg nok tenkt meg litt om.... nei jeg gjorde det akkurat nå mens jeg skrev og fant ut at her ville jeg bodd uansett[:D] Gode naboer er jo gull så det er stooor pluss, det å være så fratrukket andre nabolag er også pluss, vakker natur og mye plass å boltre seg på inne og ute er pluss, huset er jeg blitt så glad i og...

Skjønner utrolig godt at du bgynner å tenke sånn. De der vannsakene kan være nok for å forgifte det synet man har på alt og man kan lett begynne å mislike mer og mer og mer pga det... var sånn der vi bodde sist i Bergen[:'(]

Back
Topp