Lyst på noe salt!!

Hegel

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Jeg har hatt utrolig lyst på noe salt!! Men klarer ikke å finne noe som er enten salt nok eller frister, noen med forslag? [emoji16]

Jeg har også veldig lyst på salte ting fortiden.. har prøvd salt sild, salt potetgull, ruts kjeks, ifa og idag spiste jeg potetball med salt kjøtt og pølse.. og det var ganske godt [emoji6]

Samme her, må ha noe for kvalmen[emoji85] har prøvd salt sild, men blir kvalm av tanken på det nå[emoji23] vet ikke hva jeg skal prøve!

Man skal visst ikke spise så mye lakris, er noe stoffer under som ikke er bra for lille i magen :) bare Google det.. :)
Med mindre du spiser mye hver dag, over 100g om dagen over tid, så trenger du ikke stresse over lakris. Spis litt og kos deg.

Salte tortillachips [emoji173]

Legen sa at litt gjorde ingenting, men trengte ikke mumle i meg masse av gangen :) Men de apene er så salte at behovet dekkes med noen få uansett :)

Med mindre du spiser mye hver dag, over 100g om dagen over tid, så trenger du ikke stresse over lakris. Spis litt og kos deg.

Ja, det går sikkert helt fint ;) spiste mye lakris med mine to første, og det gikk helt fint. Leste bare en artikkel for noen dager siden om lakris, så tenkte bare jeg skulle nevne det :)

Satt nettopp og tenkte på salte fisker selv [emoji7][emoji7]

Back
Topp