Lyst på noe godt hele tida!

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
Jeg fyser på noe godt hele tida nå som kvalmen har gitt seg! Helst sjokolade med nøtter!
Jeg lagde meg akkurat en skål med banan, cottage cheese, litt vaniljesaus og litt syltetøy - liksom et sunnere alternativ. Det eneste jeg oppnår er jo bare å utsette sjokoladen et kvarter!
Klarer ikke stå imot sånt sug når jeg er gravid - mye vanskeligere enn ellers! Hva skal vi gjøre med kiloene??

hehe jeg har gitt opp...jeg er sååå søt hungri. prøver å erstatte med frukt å bær og passe på å spise ofte....men nei.. så tar det senere hehe.(det kommer ikke til å skje)håper litt det går vekk av seg selv jeg da:P

Jeg har lagt på meg mye i de tre forrige sv. Skapene og jobbet hardt for å bli slank igjen... Nå vil jeg prøve hardt å unngå mer enn nødvendig.. Så er beinhard og spiser søtt kun 1 dag i uken! Men er utrolig sugen på søtt veldig ofte.. Vanskelig!

Jeg og er det...:-( hver dag helst, men mååå prøve å begrense meg. Vi feiret bursdag i helgen, og har masse kaker i kjøleskapet, de frister sååå. Heldigvis er det høst, og tildekking da ;-)

Jeg kan signere her jeg også vist!
Men jeg kjenner det hjelper å ha frukt i huset og ha det stående på bordet. Men det ender jo med at jeg spiser det opp også kommer sjokoladen eller hva det nå skulle være etterpå! :P Huff!! Men jeg har overraskende nok ikke lagt på meg såå mye. Håper det går over og at jeg får dille på noe sunt snart! :P

Jeg og er det...:-( hver dag helst, men mååå prøve å begrense meg. Vi feiret bursdag i helgen, og har masse kaker i kjøleskapet, de frister sååå. Heldigvis er det høst, og tildekking da ;-)

Kakeeee... *sikle*

Heldigvis aldri likt søte ting, og smaken har fremdeles ikke forandret seg :) Her har jeg dilla på norsk frukt, noe jeg har hver høst.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var i bursdag i dag og spiste veldig masse kaker... Namm. Tror jeg må være litt mer forsiktig med søtsakene når uka kommer;-)

Eg har høyrd at dersom ein ventar ei jente så har ein meir søtsug enn om ein ventar ein gutt, men ventar sjølv ei jente og eg har aldri hatt så lite søtsug før. Spørs om det er noko i det da...

Jeg og sliter med søtsuget, men ikke hver dag. Plutselig fyser jeg på noe annet! Har lagt på meg 5 kg og er i uke 20! Men det er jo nå kiloene kommer!!!

Jeg har heldigvis ikke fått skikkelig søtsug.. Bare innimellom :) Men har lyst på mat hele tiden da.. Konstant sulten :/ Og da har jeg ikke lyst på knekkebrød eller noe sånt, må være noe god mat :)

Det er ekstremt vanskelig å holde seg unna all snopen osv. vi får bare tenke at den lille bebien inni magen ikke bør få alt det usunne. jeg har kuttet ut brus, og drikker bare saft max 3 ganger i uken. snop og chips er blitt minimalt av! jeg velger heller å ha frukt og sunn mat i hus, enn alt det andre usunne dritet vi har en vane å putte i oss :P likevel, trener flere ganger i uken, er aktiv og spuser sund, så legger jeg på meg! jeg er i påbegynte 21 uke nå, og 7kg har jeg lagt på meg!

Det er ekstremt vanskelig å holde seg unna all snopen osv. vi får bare tenke at den lille bebien inni magen ikke bør få alt det usunne. jeg har kuttet ut brus, og drikker bare saft max 3 ganger i uken. snop og chips er blitt minimalt av! jeg velger heller å ha frukt og sunn mat i hus, enn alt det andre usunne dritet vi har en vane å putte i oss :P likevel, trener flere ganger i uken, er aktiv og spuser sund, så legger jeg på meg! jeg er i påbegynte 21 uke nå, og 7kg har jeg lagt på meg!
Virker som vi er like sånn... Føler det akkurat på samme måte!

Godt å høre at det er flere som har det slik. Hihi :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er likens! Det er helt forferdelig. Har lyst på sjokolade hele tiden! Hjelper ikke med frukt/nøtter og andre sunnere alternativer heller. :P Har begynt å drikke svak oboy istedet for å spise sjokolade. Det hjelper noe, og jeg innbiller meg hvertfall at det ikke er like ille som ei halv plate sjokolade hver dag :P

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Heldigvis aldri likt søte ting, og smaken har fremdeles ikke forandret seg :) Her har jeg dilla på norsk frukt, noe jeg har hver høst.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

går det ann :dance008 Å ikke like søtt ???? Heldige du !!!

Kjenner til den der ja. Men sjokolade kan jeg ikke spise for da får tenna mine vondt :angry2 Får halsbrann av chips og blir kvalm om jeg spiser litt for mye smågodt. Fant også ut her om dagen at pistasjeis ikke er det lureste å spise. Pluss at samboern syns vi spiser for mye snop, så blir ikke kjøpt inn så mye. Men om to uker skal jeg virkelig momse i meg kaker til den store gullmedaljen, for da blir lille gutt 2. :biggrin

Jeg aner ikke hvor mye jeg har lagt på meg. Vet bare at jeg gikk ned en del kilo i starten av graviditeten da jeg var kvalm.

Jeg føler ikke jeg spiser spesielt mye mer enn ellers, men magen er DIGER. Er sugen på noe godt stort sett hele tiden, men er flink til å drikke vann, spiser sukkerfrie pastiller, og velger salat og frukt før godterier. Potetgull er jeg heldigvis ikke noe særlig glad i. Likevel er søtsuget der..

Det kan hjelpe å knaske på gulrøtter o.l. Jeg føler jeg må ha noe i munnen konstant...

Back
Topp