Jeg fyser på noe godt hele tida nå som kvalmen har gitt seg! Helst sjokolade med nøtter!
Jeg lagde meg akkurat en skål med banan, cottage cheese, litt vaniljesaus og litt syltetøy - liksom et sunnere alternativ. Det eneste jeg oppnår er jo bare å utsette sjokoladen et kvarter!
Klarer ikke stå imot sånt sug når jeg er gravid - mye vanskeligere enn ellers! Hva skal vi gjøre med kiloene??
Jeg lagde meg akkurat en skål med banan, cottage cheese, litt vaniljesaus og litt syltetøy - liksom et sunnere alternativ. Det eneste jeg oppnår er jo bare å utsette sjokoladen et kvarter!
Klarer ikke stå imot sånt sug når jeg er gravid - mye vanskeligere enn ellers! Hva skal vi gjøre med kiloene??
Å ikke like søtt ???? Heldige du !!!
2 Får halsbrann av chips og blir kvalm om jeg spiser litt for mye smågodt. Fant også ut her om dagen at pistasjeis ikke er det lureste å spise. Pluss at samboern syns vi spiser for mye snop, så blir ikke kjøpt inn så mye. Men om to uker skal jeg virkelig momse i meg kaker til den store gullmedaljen, for da blir lille gutt 2.