Lyst på! Men blir kvalm...

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
åh nå fikk jeg så sinnsykt lyst på focaccia og min deilige, salte, hjemmelagede aioli!

Men i det jeg ser for meg at jeg spiser det, blir jeg så kvalm at det vrir seg i magen.

Åh blir gææærn av kvalme

Uff... Vet så godt hvordan du har det...
Er så slitsomt... Jeg er også kjempe lei kvalme... Krysser fingrene for at det roer seg snart for oss begge snart:) helst NÅ!!! :)

Den kvalmen er ikke god altså! Og kombinert med "ulvehunger" som jeg har nå er det litt vanskelig om dagen. Får jo lyst på ting og er skrubbsulten, men ikke godt å spise når man er kvalm!

Jaja, så lagde jeg aioli da. Fikk nøye meg med kokt potet til. Hadde litt lite salt i :-/ men var helt ok

Den kvalmen er ikke god altså! Og kombinert med "ulvehunger" som jeg har nå er det litt vanskelig om dagen. Får jo lyst på ting og er skrubbsulten, men ikke godt å spise når man er kvalm!
jaa kjenner meg veldig igjen.. kan våkne på natta/tidlig morgen og kjenne at magen uler av sult.. men får ikke lyst på noe med denne kvalmen.. og å åpne kjøleskapet er et mareritt, må nesten vite på forhånd hva jeg skal spise for å ta det ut i en fei.. ugh... håper kvalmen gir seg snart for oss alle

kvalmen er plagsom. Jeg har det bare av og til, så skal ikke klage for mye. Men det er en del mat jeg bare ikke klarer tanken på. Gjerne mat jeg ELSKER. som fårikål! Blir kvalm bare av tanken.....

Det som uansett funker er knekkebrød, hvitost og appelsinjuice. Heldigvis!

Har så lyst på så mye, men det eneste som går ned er yoghurt, ritzkjeks og vann. Og magen hyler etter mat...

Snufs lager nydelig mat til familien nå.. Marinerte kyllinglår, hvitløksbaguetter, ris og wokede gr.saker... Mn blir så J kvalm av kyllinglukta :( sukk, blir ikke kylling på meg.. Håper eg kommer meg gjennom måltidet.. Blæh gledet meg i hele dag...

Back
Topp