Lyst på hus!

• Trådstarter Trådstarter mammagutt
  • Opprettet Opprettet
M

mammagutt

Guest
Fant et hus på nett i dag... løp hjem og overtalte mannen... har sendt søknad om lån til banken og får det trolig innvilget... så i morgen er det vel på tide å se huset [8D] Ahh.. det hadde vært fett å ha 200 kvm, 4 soverom, vaskerom, to bad, stort kjøkken og stue i et funkishus ikke så langt fra folk!
Måtte bare si det... *kryss fingrene jenter* [:)]

Spennende. Lykke til [:)]

Ååå...Så spennende[:)]
Krysser alt jeg har for dere

Krysser fingrene for dere[:D]
Vi har akkurat kjøpt oss enebolig selv på over 200. Driver å pusser opp[:D][:D]

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=20505541 

haha.. her er det:
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=20505541&sid=xz0101282076122438y

ORIGINAL: Bambling

Det var kjempefint! [:D]

Og akkurat slikt hus har jeg allerede sett for meg at du bor i, så det MÅ dere ha! [;)]

ja ikke sant [;)] sannheten er vel en litt annen... men det trenger vi ikke snakke om.

Krysser alt [:D]

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: mammagutt

Det er jo galskap selvfølgelig... man blir jo bankorotto!

Men det er jo en investering man satser på å holde "resten av livet" [:)]

hihi.. var en av mine argumenter ja [:D]

Utrolig fint hus, dere er heldige som har rå til noe sånt.

Til noe litt annet: Er det bare meg som syns de hadde det litt rorete i forhold til at huset skal vises frem? Og at fotografen ikke alltid har tatt bilder fra flaterende vinkler? Syns det er merkelig å ta bilde ovenifra når de har rot oppå skapet, og på skrå gjennom ett speil som det ikke engang er noe spesiellt med[8|]

Overhodet ikke kritikk, huset under rotet ser kjempebra ut!!

ORIGINAL: harmoni

Til noe litt annet: Er det bare meg som syns de hadde det litt rorete i forhold til at huset skal vises frem? Og at fotografen ikke alltid har tatt bilder fra flaterende vinkler? Syns det er merkelig å ta bilde ovenifra når de har rot oppå skapet, og på skrå gjennom ett speil som det ikke engang er noe spesiellt med[8|]

Enig i alt! Det er tvangssalg.

ORIGINAL: harmoni

Helt enig i dette!!

Vi er også på husjakt(men i Bergen da[8D]) Vi har nettopp solgt leiligheten vår, igår flyttet vi inn i hybelleiligheten til mamma og pappa, 60m2 er betraktelig mye mindre enn det vi er vant til[8D]Menmen...Så ser på maaaasse hus for tiden, er veldig gøy!
Lykke til Mammagutt, håper dere får det[:D]

Krysser fingrene.. Var kjempe fint :) Men litt dårlig tatt bilder, og litt mye ''rot''..

Back
Topp