lyst på feta!!!!!

Nussenasse

Elsker forumet
Noen som vet om det er en fetaost man kan spise under svangerskapet? ...Og kan man spise ordentlig mozarella? det står jo ikke på pakka...

Jeg spiste fetaost jeg... ikke noen som sa noe om det til meg... men bare den er fersk, og ikke så mye av den.

Man kan spise feta sålenge det er pastorisert (skrev jeg det riktig nå tro?) De fleste melkeprodukter man får kjøpt her i Norge er det, og det skal stå på pakka.. Arla skal være trygt og spise..[:D] Jeg spiste både feta og mozarella under svangerskapet jeg, det gikk fint det, men er du veldig usikker så snakk med lege eller jordmor om det[;)]

hm..det åt eg MYKJE  av...brukte det i salater som eg levde på under svskapet!!!

Riktig som Hanna C sier. Osten må være pasteurisert. De fleste fetatypene vi får kjøpt i Norge er jo det.

Bare spis og kos deg!!

M

Ja men hvorfor står det ikke på pakka da???? Åhh, nå blir jeg snart irritert.... Har både Arla sin feta her og en pakke med fersk mozarella og det står ingenting om den er pasturisert..

ORIGINAL: Lille My80

Ja men hvorfor står det ikke på pakka da???? Åhh, nå blir jeg snart irritert.... Har både Arla sin feta her og en pakke med fersk mozarella og det står ingenting om den er pasturisert..

Jeg har det akkurat på samme måten, finner ikke noe om at disse ostene (og endel andre) er pasteurisert på pakkene, så jeg tør ikke spise dem.

jeg har spist fetaost[8D]

Back
Topp