lyst på en til jeg....

hamarjente

Forelsket i forumet
åååhhhhh.....jeg har så lyst på en unge til....marcus er bare 8mnd da men...like greit å få de tett engentlig...men samboeren vil absolutt ikke ha en til enda...han vil vente i 3 år før vi prøver igjen...satte inn hormonspiral for 3mnd siden og jeg kan jo ikke bare ta den ut heller så lenge ikke han er enig...men har sååååååå lyst.

haha sånn tenker jeg også.. vil liksom ha en baby hele tiden [:D]
Jeg og typen har vel blitt enige om å vente til sander er 1 år så starter vi på neste [:)]
Men samtidig så vil jeg liksom gi bort all min oppmerksomher og tid på sander [:D][:D]

Sammboern min er veldig ivrig på å få flere. Og her er ikke lille jenta født engang. Han vil at vi skal begynne på igjen med en gang. Er ikke helt sikker på om jeg er enig jeg da.

Sambo har sagt at jeg kan få 6 mnd pause før vi skal prøve igjen.
Lurer på om han sier det samme når Lucas er kommet ut [8|]

ja,det var det da...hehe...et barn forandrer jo hverdagen betraktelig...

Samboeren min vil også ha flere med en gang, han er bekymra for at han skal bli for gammal.. [:)] Men jeg er ikke helt enig, vet det kommer til å bli travelt med en baby..kanskje han forandrer mening når han har sett hvor mye tid som går med [:)]

Veldig praktisk med tett mellomrom mellom barna!!![:)]
Nr 3 her er nå i vente,og største var 3 år forrige mnd- mellomste er 20mnd'er...
Og de to første har hatt masse glede av hverandre- det har liksom vært de to hele tiden, største kan liksom ikke huske noe fra før lillebror kom til verden.
Så de er liksom bare ment for å være...[:)]
Litt slit og ork er det,men det blir det en gjør det til![;)]
Vil ikke tro det er noe bedre å vente med neste til en akkurat har fått første bleie tørr- for å begynne rett på bleier igjen,vil jo da være like så greit med to bleie barn da.

Jeg har også hele tiden hatt veldig lyst på å få barna tett. Da Kristine var ca 6 mndr var jeg helt sjuuuuk, men mannen var ikke helt klar for det og ville vente litt. Ihvertfall til hun var 1 år...Men da hun blei 1 år var det liksom så mye som skjedde...Hun begynte å gå og ble litt mer krevende liksom....Var ikke bare en liten baby lenger. Så da hadde jeg rett og slett ikke overskudd til å begynne på nytt...Nå har hun snart blitt 3 år og skal bli storesøster....synes det passer bra, men skulle gjerne hatt de litt tettere også....Kanskje vi heller får passe på å få to atpåklatter nå da??? he he...

jeg vil også ha med engang. Men sjefen er streng der. ikke ennå[:(] tenkte jeg kunne prøve Toveli6 sitt tips, men egentlig tror jeg han hadde valgt et liv i sølibat da[8|]....

Back
Topp