Lyst på andre?

Tine_mor

Elsker forumet
Hender det at dere blir litt tiltrukket av andre? Det hender av og til at eg tar meg selv flørte med andre gutter,uten at eg merker det selv! Er dette vanlig,eller har eg enn hel del å tenke igjenom? Eg elsker jo typen min over alt! Derfor skjønner eg ikke hvorfor eg gjør dette!

Takk for svar[:)]

eg er ikkje av den typen som flørter uansett type eller ei...[:)] men eg kan jo godt snu meg etter flotte mannfolk.. og eg forteller gjerne min samboer om det når eg ser det... td vist me ser på tv og den kjekkasen kjem på skjermen so seier eg at eg synst han var fin.. det samme gjer han.. me har det ganske grett sånn..

Det spørs vel kor langt du drar den flørten.. eg ville ikkje likt om min sambuar flørta åpenlyst med andre..!!

Gjør det samme selv, flørter altså.. Men det er aldri seris fløring. Liker bare å kunne ha den løse fleipete tonen med folk [:)]
Tenker aldri tanker som at han har jeg lyst på og slikt selv om jeg klarer å ha det hyggelig med andre gutter...
Jeg har funnet mannen i mitt liv og det holder fint nok med han for meg [:D][:D]
Men jeg mener at flørting bare styrker et forhold jeg da, det gjør bare godt det å vite at du fortsatt er tiltrekkende og slikt.. Så lenge man klarer å holde seg til flørting så er det ingen fare...

Nei,eg vet det er typen min eg vil ha,men noen ganger flørter eg og ser litt! Tror typen min blir sjalu.. Er akkurat som om typen min ikke er god nok når eg er ute med han? Vet ikke hvorfor,men synes så synd på han!

Eg liker selvfølgelig å vite at eg er tiltrekkende for andre og slik.. Kunne aldri dra det lengre en til flørting,da hadde eg gjort det før nå. Har fått masse tilbud og slikt![&:] Bare aviser de og går da[:)]

Det er bare sunt å flørte litt med andre. Det er godt å merke at andre enn kjæresten også syns at man er tiltrekkende. Men man må være forsiktig. Ikke flørte foran kjæresten, eller flørte så mye at den du flørter med kan lese noe mer inn i det.

Elsker å flørte, men kan ikke gjøre det forrand kjæresten. Han er veldig sjalu. Men det er jeg selv også så det skal jeg ikke si noe på.

Elsker å flørte, men kan ikke gjøre det forrand kjæresten. Han er veldig sjalu. Men det er jeg selv også så det skal jeg ikke si noe på.

Akkurat som å lese om meg selv[:)]

både meg å samboaren min flørte litt,men dæ syns eg æ gret sålenge dæ kun æ me snakk å sålenge di me flørte me forstår at de isje blir mair en den uskyldige flørten liksomt[;)] for eg liga isje når folk leker med andres følelsa

jeg elsker og tulle flørte, med både mannfolk og kvinnfolk. Men jeg flørter bare med de sambo vet ikke er noen strussel.
Flørter ikke med fremmede unge karer. Har jobbet på bensinstasjon og butikk og de eldre herrene syns det er gøy og legge an en flørtenede tone med de unge damene bak kassa og og få samme tone tilbake.[:D]

Når jeg ser kjekke karer på kjøpesenteret eller på byen, så ser jeg bare en kjekk kar ikke noe mer, jeg smiler ikke eller snur meg etter han liksom, blir det samme som og se en stilig bil. Kan syns den er stilig, men kunne ikke tenkt meg en slik selv.

Uskyldig flørting synes jeg er helt greit og normalt. Litt gøy må man jo ha. Men selvfølgelig må man sette visse grenser da...

Har ikke lyst på andre, har mer enn nok med min kjære, som betyr alt for meg. Vi har et godt sex-liv, og jeg tenker aldri på sex med andre enn han.
Når det gjelder flørting, så er det jaggu ikke mye av det heller. Det må være sånn helt uskyldig internt i vennekretsen det da bare. Da er det greit, og det samme er det for han.
Da vet vi at det er uskyldig og bare på gøy.

Back
Topp