Lyst på øl eg

wolfbaby

Forelsket i forumet
har aldri vært sånn at eg må drikke hver helg, og har ofte hatt pauser lenger enn dette med å drikke selv om eg ikke har hatt grunn til det..

sikkert bare fordi eg ikke er "skikkelig" gravid enda. ikke mage, kjenner ikke spark og sånne ting.. og det er en god stund til eg kan drikke igjen.. Ganske lenge faktisk[:D]

litt teit å begynne å tenke på drikke nå, har jo noe mye viktigere i magen.. men.. noen andre som tenker sånn innemellom?

Jeg hører til i oktoberklubben, men jeg så noe om ØL[:)] Jeg gleder meg veldig til en fest! Og jeg er også i grunn ferdig med "feste hver helg"-tiden! Men øl er godt ja!!!

Godt å høre at en ikke er alene[:)][:)][:)]

Er så glad at jeg ikke liker øl, syntes det er ÆSJ blæh hehe. Men men hver sin smak!
Har ikke kjent noen plass at jeg savner å drikke heldigvis! Men jeg drakk ikke så ofte førjeg ble gravid heller, var vant med å være sjåfør å er det forsatt nå for tiden hehe..

jeg har aldri likt øl så den lysten slipper jeg lett unna[:)]
mannen min tar en øl innimellom og jeg får helt angst av lukta, spesielt nå for tia[:'(]

Har lyst på øl,spesielt når sambo tar seg ei lørdags pils. Da  har jeg kjøpt meg alkoholfri Munkholm.. Å nyte den iskald ute i sola er deilig! Prøv det jenter[:D]

Åhh jeg må innrømme at hvitvin og en røyk hadde vært fantastisk nå som våren er kommet. Men men jeg holder ut.... får kose meg med andre ting[:)]

Da det begynte å lukte sommer ute fikk jeg skikkelig lyst på utepils...
Men det funker ganske greit med iiiiiskald munkholm enn så lenge ja. [:)]
Tar ingen sjanser, ikke en slurk en gang. Det er jo en begrenset periode av livet det er sånn, og vel verdt det!

Ja, hin kvelden hadde jeg veldig lyst på pærecider. Og avogtil cinzano asti.

Back
Topp