Lyst å se kake igjen?

nuttis

Elsker forumet
Laget ei dåpskake i helga,så har litt bilder igjen[:D]

åå, du er sååå flink!![:D] Skal gifte meg om to år, er det for langt til porsgrunn eller?[:D]

ORIGINAL: mammatilTheodor

åå, du er sååå flink!![:D] Skal gifte meg om to år, er det for langt til porsgrunn eller?[:D]

Den må hentes,jeg kjører ikke ut.Er jo bare en time.Men to år er jo en stund til ennå[;)]

ORIGINAL: nuttis

Den må hentes,jeg kjører ikke ut.Er jo bare en time.Men to år er jo en stund til ennå[;)]

Det er jo sikkert ingen problem[:)] Da vet jeg iallefall hvor jeg skal gå når det nærmer seg[;)]

ORIGINAL: nuttis

Det er jo sikkert ingen problem[:)] Da vet jeg iallefall hvor jeg skal gå når det nærmer seg[;)]

[;)][:D]

Wow.. den er nesten for fin til å skjæres i og spise[:)] Du er flink!

ORIGINAL: Lucca

hva er bilderamen og fotografiet laget av???

Bilde er spiselig papir og blekk som er printet ut.Rammen er laget av marsipan.

OI, den var utrolig fin!!!

ORIGINAL: mariak

OI, den var utrolig fin!!!

Thanx!![:D]

ORIGINAL: Syska

WOW!![:D]

Den var skikkelig flott altså!!

fader azza, jeg får så lyst på kake, når jeg ser bildene dine... Syns du snart kan sende en kake i posten te meg azza... [8D]Kjempe fin dåpskake[:D]

hver gang jeg ser kakene dine så får jeg så innmari lyst å bake og bli like flink som deg......[;)]

ORIGINAL: talata

fader azza, jeg får så lyst på kake, når jeg ser bildene dine... Syns du snart kan sende en kake i posten te meg azza... [8D]Kjempe fin dåpskake[:D]

Spørs om den hadde blitt noe tess i posten altså,hihi

ORIGINAL: CuriosityKillTheCat

hver gang jeg ser kakene dine så får jeg så innmari lyst å bake og bli like flink som deg......[;)]

Bare å sette i gang det[;)]

Back
Topp