Lyslenke til å ha ute

Kengu

Forumet er livet
VIP
Er det noen som vet om gode lyslenker til å ha ute? Bør heldt ikke ta inn vann når det regner

Ser det varierer veldig i pris rundtomkring , så derfor jeg lurer på om noen har tips :)

Er det noen som vet om gode lyslenker til å ha ute? Bør heldt ikke ta inn vann når det regner

Ser det varierer veldig i pris rundtomkring , så derfor jeg lurer på om noen har tips :)
Har hatt fra Jula og Clas Ohlsson. Det er uteleker, det må de være. Fra Jula konket de ut nå etter 1-2 år.spent på lenkene fra Clas Ohlsson, de har ikke vært tent siden januar, og dessverre fått masse snø, så redd det kan ha blitt brudd. Clas Ohlsson pleier å ha ganske god kvalitet på det de selger,så tror mest på det.

Har kjøpt på rusta og er fornøyd med de. De henger ikke ute om vinteren.

Kjøpte på Ikea , store pærer i hard plast , fornøyd med dem så langt :happy: Kan visst ha dem ute om vinteren også, ikke testet enda da jeg kjøpte dem for 1 måned siden :p

Men hatt dem ute da det har regnet som bare det og di virker :smug:

Heter Utsund , har 24 pærer og koster 299kr. Gir ett koslig og lunt lys, har dem på verandaen.

Mine fra clahs Olsson ble fylt med vann og ødelagt etter en sesong. Men kan jo hende de har andre typer der i år

Nille har på 50% nå.
For at de skal være ute må kontakt/batterilomma være tett, ellers kan det bli farlig ☺️

Back
Topp