Lyskrone over spisebord

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Hvor høyt over synes dere det er passelig at lampa henger?? Vi har ei avlang lampe over spisestuebordet. Jeg mener den henger litt høyt oppe under taket, men samboer mener det er perfekt høyde ;) han mener den kommer i veien om den er lengre nede at en ikke kan se di på andre sida av bordet.... Kan nok ned 5-10 cm før det skjer.....

Må jo være såpass høy at msn fint ser den på andre siden og ikke føler at lampa dette ned...

Legg gjerne ut bilde ja:) jeg mener at den bør være over hodehøye når en sitter. Trenger ikke være lenger opp enn det etter min mening:)

Heilt enig den bør være over hodehøyde ja, men på avstand føler jeg den henger sånn opp i taket.... Akkurat krøpet under dyna så bilde får evt komme i morra ;)

Bør hvertfall være over hodehøyde. Er ikke så kjekt å stirre inn i ei lampe når det sitter noen på andre siden :)

Bør være over hodehøyde, syns gjerne det ser litt rart ut hvis den henger for lavt og jeg da :-P

Her henger den litt over hodehøyde når man sitter. Den er ikke i veien når man sitter, og ikke plassert sånn at man kan dunke hodet i den ;)

Glemte bilde i går ;) ImageUploadedByBV Forum1413823732.704756.jpg

Litt vanskelig å ta bilde i mørket nå.....

Back
Topp