Lyske smerter....

Caroline :)

Elsker forumet
Overskriften sier jo sitt..
Har hatt en del smerter i lysken i det siste, nesten såpass at jeg ikke orker og stå på benet :confused:

Er det noen andre som opplever dette eller som vet hva det kan komme av??

Ja! Det kommer helt plutselig. Og da klarer jeg nesten ikke å stå. Så forsvinner det like fort som det kom :) Aner ikke hva det kan være ;) Men regner med at det er ufarlig. Bare litt ubehagelig. ;)

Er veldig ubehagelig. Hadde et tilfelle for kanskje 20min siden, og jeg klarte ikke stå på benet. Det gjorde bare vondt verre :confused:

Er nok smerter i forbindelse med at livmor strekker seg:) livmora har bånd som går nedover lysken, så det kan være det :) eller at du har symfyseløsning (det samme som bekkenløsning bare at det er foran i symfysen istedet)

Er nok smerter i forbindelse med at livmor strekker seg:) livmora har bånd som går nedover lysken, så det kan være det :) eller at du har symfyseløsning (det samme som bekkenløsning bare at det er foran i symfysen istedet)

Bekkenløsning har jeg, men ikke vært plaget i lysken tidligere i svangerskapet.

Har hatt smerter i lysken tidligere, akkurat som om at jeg har nerver liggende i klem. Men dette har vært før jeg ble gravid og opp til flere ganger, noe legene kanskje trodde kom av hoftedysplasi som jeg hadde som nyfødt.

Jeg fikk de samme smertene i uke 9 faktisk! Da fikk jeg beskjed om å gå det av meg av legen, men etterhvert ble det verre, og jeg fikk tilslutt fysiohenvisning. Der lærte jeg noen strekkøvelser som har fungert ganske greit på meg. Jeg må strekke ut hver gang jeg har vært i aktivitet (etter jobb, shopping osv) og da blir det mye bedre. Etterhvert fikk jeg også symfyseløsning så nå går jeg her og halter...)

bekkenløsning? min bekkenløsning sitter i halebeinet, symfysen og lysken..

Nå har jeg time hos jordmor i morgen, så får høre hva hun tror det kan være:) behagelig er det hvertfall ikke! I tillegg har jeg begynt og hovne opp i føttene, er skikkelig øm. Kjennes ut som om jeg har blitt tråkket på :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp