Jeg har merket meg at jeg i det siste har lysglimt som ser ut som små stjerneskudd i sidesynet. Det kommer ofte når jeg er i bevegelse. Andre som opplever det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker: har sett flere innlegg om det her tidligere, med forklaring at det er ganske vanlig mot slutten av en eller annen grunn. Men er du frisk ellers? Ville nevnt det for lege
Høres egentlig ut som blodtrykket er lavt, mtp at du blir svimmel? I dette tilfellet er det et godt tegn egentlig. Men ville nevnt det for lege eller jordmord, bare for å ha gjort det. Har du hatt høyt blodtrykk ville jeg fått sjekket det med en gangKjekt med snikere
Føler meg ellers veldig fin form. Litt svimmel når jeg står rett opp og ned, men jeg kan justere det fort med å sette meg ned eller bevege meg
Da kan det vare blodtrykk så lenge litt svimmel, men greit å ta opp med legen /jmKjekt med snikere
Føler meg ellers veldig fin form. Litt svimmel når jeg står rett opp og ned, men jeg kan justere det fort med å sette meg ned eller bevege meg