Lyserosa...

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
...utflod. Hadde ikke noe slikt forrige svangerskap, så jeg er ordentlig uvel av dette synet. Livredd. Kvalm og svimmel av bekymring. Jeg orker ikke tanken på at noe er galt :(

Jeg hadde det 2 dager, og det viste seg å være etter sex, så det trenger ikke være noe farlig. Man er jo ekstra følsom der nede når man er gravid, og det blør lett. Ta en tur til legen om det ikke gir seg eller om det blir verre så slipper du å bekymre deg ihvertfall. Varme klemmer!

Noen kan oppleve litt rosa utflod i begynnelsen av svangerskapet uten at det we ufarglig :) håper alt står bra til med spiren og ta kontakt med lege i morgen så du slipper å bekymre deg :) dette skal gå bra skal du se:)

*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3

Det var bare litt i trusa, og foreløpig ikke noe på papiret, men det senker liksom ikke bekymringene mine likevel :( Mest lyst til å bli hjemme fra jobb i morgen og bare få snakket med lege så fort som mulig. Mengden er virkelig minimal altså, men jeg er jo livredd for at det skal ta seg opp.

Krysser alt jeg har for at det bare er sensitive slimhinner på høygir!

Taster via app'en :)

Har vært i svømmehallen en tur med sønnen i dag, men aner ikke om det har noe å si.

Var sann jeg hadde på torsdag. Var bare på det ene dobesøket. Nå er alt helt greit. :)
Satser på det er like uskyldig det du har.:)

Back
Topp