Lyserosa utflod

tingeling1

Forumet er livet
Ja, vet det høres lekkert ut.... Men det begynte så vidt i går, jeg trodde det var innbilning. Men så har det fortsatt i dag. Litt sånn rosabrun utflod. Har ikke hatt det før jeg....(den fargen altså, har ellers hatt en del utflod i svangerskapet) Noen som vet hva det kan være?

Sidene den er lyserosa, så er det nok litt blod... kan være et blokar som har brista, i forhold til at livmora utvider deg... eller den mystiske slimproppen som har gått... den kan gå flere uker før fødselen...

kanskje det er noe på gang[8|][:)]

Hmm..vanskelig å si hva det kan være..det første som slo meg var kanskje at det er bittelitt blod blandet med utflod,ettersom det er lyserosa[8|]Kanskje fra rift i skjeden[8|]Har du ringt jordmor å hørt bare for sikkerhetsskyld?

Skal til jordmor på mandag, tenkte det kunne vente til det...? Føles ikke som det er noe fødsel på gang i alle fall (jeg er overbevist om at jeg går over tida...) Har ikke hatt noen blødninger før i svangerskapet, men det er kanskje vanlig at det kommer på slutten?

Hold et øye om det vedvarer ihvertfall.. da er det et tegn på at det ikke stopper.
Er det rift så vil det jo forsvinne utover dagen.

ORIGINAL: Flori

Det første som slo meg var at det kunne være slimproppen som gikk, kan allikevel være noen uker til fødsel. 

Men det har kommet i hele dag....Trodde slimproppen bare kom en gang liksom.... Det er forresten blitt mye mindre nå, så jeg håper det slutter helt snart....

Lyserosa vil jo være et tegn på at det ikke er så mye, men hvis det komer hele tiden så vil det jo være noe som ikke stanser opp liksom. Har du forresten foranliggende morkake?
Hadde nok villet snakket med en jordmor jeg.. de har bedre svar å gi vil jeg tro. En telefon på føden skader ikke.

Jg også tenkte på slimproppen med engang, men kan ikke du ringe sykehuset, på fødeavdelingen?? Det må jo være veldig greit å spørre engang for mye enn engang for lite, er det ikke?? gjør det, så slapper du bedre av også [:)]
Lykke til så mye [:)]

Back
Topp