lyserosa utflod...

tuttamia

Blir kjent med forumet
idag har jeg merket lyserosa utflod... Er livredd nå for at det er begynnelsen på noe jeg ikke vil!! Huff.. Tenk om detvirkelig skal gå galt denne gangen og!! Huff.. Måtte bare lufte litt siden vi ikke har fortalt det til noen enda.

da er vi litt i samme båt i dag.. her var det friskt blod, men prøver å tenke positivt da det ser ut til å ha gitt seg. Tenker at en Sa gir MYE blod og MYE smerter, i allefall vanligvis..

*krysser likevel fingrene for oss*

Håper det ikke er noe alvorlig...lykke til og få en ul hvis du er usikker... litt rosa utflod tror jeg ikke har noe å si, men blir det mer kan det jo være noe på gang..

Nå har jeg vært to ganger på do uten noe... Ingen smerter. Men ligger jo der som en bekymring!! Får se det litt ann og satse på at det er uskyldig etter sex igår..

Synes ikke det høres ut som noe farlig. Slimhinnene er mer utsatt under svangerskapet, og det er mer blodtilførsel til underlivet, så det er slett ikke uvanlig med litt småblødning, spesielt ikke etter sex. Det går nok bra!

Hemmelig en stund! skrev:
Synes ikke det høres ut som noe farlig. Slimhinnene er mer utsatt under svangerskapet, og det er mer blodtilførsel til underlivet, så det er slett ikke uvanlig med litt småblødning, spesielt ikke etter sex. Det går nok bra!

sign :)

Kjenner følelsen! Jeg har vært mye plaget av rosa utflod, spesielt dette svangerskapet! Varer i dagevis her selv uten sex!

Huff idag startet dagen med brun utflod og blodslim...har hatt blodslim i hele dag, men bare på papiret når jeg tørker meg, ikke så mye slik at det kommer noe i truseinnlegget, ingen smerter og heller ingen klumper...er ikke det ett godt tegn?? Nå siste gangen når jeg var påmdo hadde det blitt til brun utflod igjen. Noe som har opplevd dette?? Fått time hos legen i morgen formiddag, men har ikke noen god følelse egentlig selv om jeg jo håper at det er uskyldig!! Hmmm what to do. Så lurer jeg og på om det er andre som har varierende ømme pupper??

har lite erfaring md d... de 3 gongene eg har mista så har eg begynt å blø rødt ferskt blod og mista men dette høres jo ikkje farlig ut... masse lykke til hos legen imorgen :) klem

tuttamia skrev:
Huff idag startet dagen med brun utflod og blodslim...har hatt blodslim i hele dag, men bare på papiret når jeg tørker meg, ikke så mye slik at det kommer noe i truseinnlegget, ingen smerter og heller ingen klumper...er ikke det ett godt tegn?? Nå siste gangen når jeg var påmdo hadde det blitt til brun utflod igjen. Noe som har opplevd dette?? Fått time hos legen i morgen formiddag, men har ikke noen god følelse egentlig selv om jeg jo håper at det er uskyldig!! Hmmm what to do. Så lurer jeg og på om det er andre som har varierende ømme pupper??

Jeg har hatt litt småblødninger , men håper ikke det er noe selv ... Det hadde vært kjedelig .
Og varierende ømme pupper ? Check !!!!!!!! Big time ! Enkelte dager helt håpløse , andre levelige , også veldig varierende kvalme her XD

Bra det er flere med varierende ømme pupper!! :-) nå har det stoppet helt opp...kommer ingenting!! Lurer fælt på hva dette egentlig er.. Gru gleder meg til imorgen, men blir nok godt å få ett svar og!

Er i samme båt selv skal på ul i mårra tidlig...har ikke noe smerter her heller .men har hålt p med dette i 2 dager da  så x fingrene for deg :):) er ikke lett dette hr

Back
Topp