Lyserosa utflod

Honningblomsten

Forumet er livet
Det var kjempe lite. 1 liten dråpe kanskje. Nesten så lite at jeg ikke la merke til det før andre gangen jeg kikka i ordentlig lys. Å så var det skikkelig lyys rosa farge!
Hva tror dere? Jeg trodde først ikke det var utflod, for det var så langt fremme på bindet. Hmm.. Blir stressa av ikkeno joo!

Det er nok helt ifarlig så lenge du ikke har smerter eller blør mye. lyserosa kan tenkes å være et sprengt blodkar, noe som er veldig lett for når man er gravid pga det blir mer følsomt. Tror ikke du trenger å uroe deg for det. men selvfølgelig visst det øker på og blir mer så ville jeg tatt kontakt med lege.

helenus skrev:

Det er nok helt ifarlig så lenge du ikke har smerter eller blør mye. lyserosa kan tenkes å være et sprengt blodkar, noe som er veldig lett for når man er gravid pga det blir mer følsomt. Tror ikke du trenger å uroe deg for det. men selvfølgelig visst det øker på og blir mer så ville jeg tatt kontakt med lege.

Takk for svar :)
Får bare håpe at det var helt ufarlig.. Men huff, jeg kjenner jeg er litt nærvøs for å gå på do altså..

Bittelitt blod er nok heeelt normalt ;)

Om jeg skal snakke av egen erfaring, så vil jeg si at du skal slappe helt av. Pittelittegranne lyserosa utflod tror ikke jeg er noe å bekymre seg for:-) Tenk hvor skjøre slimhinnene er akkurat nå, og hvor lite som skal litt for at de blør litt.

Vær heller litt obs på større blødninger og vondter i magen kombinert. Det er litt skumlere, men ikke nødvendigvis noe farlig det heller altså. Prøv å ikke tenk for mye på det :-) *klem*

Takk jenter! Tror nok jeg blir litt overnærvøs! Hehe.. Det var så lite at jeg måtte myse for å se det! Så forhåpentligvis lever spira mi!

Back
Topp