Lyserosa/brun utflod...

Militærfrue91

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Jeg blir så nærvøs når dette skjer! Har ikke vondt og det var ikke friskt. Hadde sånn med forrige også og hu ligger i senga si å sover nå, men jeg blir jo så nærvøs.

Jeg hoster en del, pga influensa, og er redd for at det kan skade embryoet.

Faen altså...

Flere som har sånn utflod?

Har det ikke nå, men hadde det flere ganger med første, og det gikk helt fint. Så trenger ikke å bety at noe er galt, men skjønner godt at du blir bekymret selv om det er vanlig og ufarlig hos veldig mange. Håper er bra og at det gir seg snart!❤️

Nei så lenge det ikke er frisk blod, så tror jeg ikke det trenger å være farlig. Krysser fingrene for at alt er vel .

Jeg blir så nærvøs når dette skjer! Har ikke vondt og det var ikke friskt. Hadde sånn med forrige også og hu ligger i senga si å sover nå, men jeg blir jo så nærvøs.

Jeg hoster en del, pga influensa, og er redd for at det kan skade embryoet.

Faen altså...

Flere som har sånn utflod?

Har også litt lys brun / beige utflod :-/ er veldig bekymret og merker jeg blir mer anspent i kroppen.. Ikke kjekt :-( tenker det verste med en gang :-(

Det høres uskyldig ut, men jeg skjønner jo godt at du blir stressa! Jeg hoster og harker selv også og har tenkt tanken om det kan "ødelegge" noe eller påvirke på noen måte, men jeg tror egentlig ikke det. Så lenge du ikke har smerter og det ikke er frisk blødning så er det nok ingenting å bekymre seg for.

Det er vanlig å blø tidlig i svangerskapet, både brunt og friskt blod. Det er ikke farlig. Om du får kramper, eller blør mye, ville jeg sjekka det, men om det bare er litt, kan du nok ta det med ro. Ingen fare for å hoste den ut heller, selv om jeg skjønner at det kan føles sånn... God bedring :-)

Har vært hos Volvat, og der fikk vi se en liten prikk på 2,5 mm, med et bankende hjerte ❤️ Hun trodde jeg var 2-3 dager lenger, pga at hjertet slo såpass fort. Men jeg regner fortsatt med at jeg er 5+6, så får jeg heller endre på appene nå jeg har vært på oul :)
Åå så bra!!! Kan tenke meg det var betryggende :)

Back
Topp