Lyserosa blod

*fluffymama*

Glad i forumet
Mailykke 2018
Etter å ha vært i litt mer aktivitet idag, så oppdaget jeg lyserosa blod på papiret når jeg var på do isted. Litt vondt i magen, men om det er pga blodet på papiret eller at jeg kanskje mister vet jeg ikke....

Føler meg ganske stresset...[emoji29] Har ikke nevnt noe til mannen min ennå... Ifall det bare er forbigående...

Trenger ikke være noe farlig! [emoji4] Får jo økt blodvolum og mer ømfintlige slimhinner som kan blø lettere! Dette går fint [emoji173]️

Signerer over her :) Det trenger ikke bety noe. Sjekk det om det er mer i morgen. Har du f.eks hatt sex kan det spille inn, slapp av og prøv å ikke tenk for mye :) sender en klem!

Signerer over jeg også:)
Vet det er skremmende, men mest sannsynlig er alt i orden der inne. Har hatt det noen ganger jeg også og vondt i magen innimellom, spesielt ved mye aktivitet og på kvelden.
Klem fra meg:Heartred

Puuuh! Det roet seg fort igår og er borte i dag [emoji5] Snakk om å bli stresset. Har nektet å ha sex i 2 uker [emoji87] Så var ikke derfor, men jeg hjalp til med å få en gammel båt på hengeren og tok mer i enn hva jeg burde...

Tusen takk for klemmer [emoji173]

Back
Topp